دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

وب‌گاه فرارو

بارش 10 سانتی متری برف ارتفاعات شهرستان سپیدان را سفیدپوش کرد و سبب ایجاد طراوت و سرزندگی در هوا و طبیعت این منطقه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، متن نامه حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور به شرح زیر است: «حضرت آیت الله جناب آقای دکتر رئیسی ریاست محترم جمهور و رئیس ستاد ملی مقابله با کرونا با تقدیم سلام احتراماً همانگونه که حتما استحضار دارید دوران سخت شیوع بیماری کویید 19 که به فضل الهی و با درایت و برنامه ریزی‌های مسئولین...

وب‌گاه مشرق نیوز

در شرایطی که با تامین به موقع واکسن و اقدامات کنترلی مناسب، مدت‌هاست تعداد فوتی‌های کرونا در ایران به صفر رسیده یا تک رقمی باقی مانده، این روزها برخی از کشورهای پیشرفته دنیا روزانه مرگ‌های کرونایی سه رقمی را تجربه می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون شهردار تهران بیان کرد: منطقه 16 حدود 77 درصد آن بلااستفاده است و باید برای آن فکری کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قهرمانی ژرمن‌ها در جام جهانی 2014 این تصور را ایجاد کرد که تیم ملی آلمان ساخته شده تا برای همیشه روی قله فوتبال جهان دوام بیاورد اما سرنوشت بازیکنان به گونه‌ای رقم خورد تا این افتخار بزرگ مانند بوی یک عطر ارزان‌قیمت برباد رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: با توجه به فصل زمستان و نزول بارش‌های جوی اعم از برف و باران، طی روز‌های گذشته انهار و کانال‌های سطح منطقه از وجود هر گونه رسوبات و آلودگی لایروبی و پاکسازی شدند. کوه نژاد افزود: عوامل اجرایی و خدماتی شهرداری منطقه 17 به صورت شبانه روزی در حالت آماده...

خبرگزاری تسنیم

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به وجود 1200 شرکت دانش‌بنیان در حوزه سلامت گفت: ایران رتبه نخست منطقه در تولید علم و دانش است.

خبرگزاری مهر

یک خودروی زانتیا 3 عدد تلویزیون را از یک فروشگاه واقع در خیابان تعاون کرمانشاه به سرقت برد که فیلم آن را مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان ثبت احوال کشور از عملیاتی شدن صدور کارت ملی هوشمند برای ایرانیان خارج از کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: در حال حاضر 77 درصد منطقه 16 تهران بلااستفاده است و بر همین اساس باید برای بهره‌برداری بهتر از تهران به سمت صنایع نوآور حرکت کنیم.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به افتتاح فاز نخست موزه سیمان ری اعلام کرد: بازدید از این موزه تا فروردین 1402 رایگان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپست اداره کل امور خدمات شهری تهران گفت:10 هزار نیرو شهرداری در سطح شهر تهران جهت خدمت به مردم و سهولت در تردد حضور دارند.

وب‌گاه الف

با توجه به بارش برف، روز شنبه 3 دی برخی از مدارس در استان‌های کشور تعطیل یا غیرحضوری شد.

وب‌گاه منیبان

معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست کشور ضمن توضیح درباره آخرین وضعیت «توران» و «آذر» گفت: تصمیم بر این شده که این 2 توله‌یوز فعلا در استان سمنان بمانند و انتقال‌شان به تهران منتفی است.