جمعه 7 اردیبهشت 1403

اجرایی شدن 110 طرح از مصوبات سفر دولت به استان فارس

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
اجرایی شدن 110 طرح از مصوبات سفر دولت به استان فارس

شیراز - استاندار فارس گفت: 110 طرح از 142 طرح مصوب سفر رئیس جمهور به استان فارس اجرایی شده است.

شیراز - استاندار فارس گفت: 110 طرح از 142 طرح مصوب سفر رئیس جمهور به استان فارس اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی ایمانیه با اشاره به وضعیت مصوبات سفر هیأت دولت به استان فارس، گفت: در سفر پارسال رئیس جمهور به استان فارس، 142 طرح با 6 هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار به تصویب رسید که تا کنون مراحل اجرایی 110 بر اساس برنامه ریزی پیش رفته است.

وی با بیان اینکه تا کنون 2 هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح‌ها تخصیص یافته است ادامه داد: شاخص‌ترین این طرح‌ها تکمیل آزاد راه شیراز - اصفهان است که 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و معاون اجرایی رئیس جمهور تا پایان سال آن را پی گیری می‌کند.

استاندار فارس گفت: تکمیل ساخت جاده جدید ابوالحیات به دشت ارژن، جاده شیراز - کوار - عسلویه و جاده نی ریز - سیرجان هم از طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهور به فارس بود که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسند.

ایمانیه افزود: بهره برداری از مرحله نخست کارخانه لوازم خانگی آزمایش مرودشت با 44 میلیارد تومان هزینه، از دیگر طرح‌های مصوب سفر رئیسی به فارس است. وی ادامه داد: اجرای طرح آب رسانی از چاه‌های اطراف سد سیوند به ارسنجان، تجهیز بیمارستان تخصصی امام حسین (ع) شهر فسا، اجرای طرح فاضلاب آباده و کانال روبسته روستای خسروشیرین این شهرستان از طرح‌های مصوب سفر رئیس جمهور به استان فارس بوده که اجرا شده است.

وی تصریح کرد: قرار است 15 هزار میلیارد تومان دیگر برای اجرای کامل طرح‌های مصوب رئیس جمهور به استان فارس پرداخت شود. رئیسی، مهر ماه پارسال با معاونانش و هیأت دولت به استان فارس سفر کرد.