پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اختصاص عواید اعیاد شعبانیه برای توزیع لوازم بهداشتی در زنجان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اختصاص عواید اعیاد شعبانیه برای توزیع لوازم بهداشتی در زنجان

محمد جواد غم‌پرور گفت: عواید اعیاد شعبانیه برای تهیه و توزیع لوازم بهداشتی در زنجان از سوی حسینیه اعظم زنجان اختصاص یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جواد غم پرور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: عواید اعیاد شعبانیه با توجه به گسترس ویروس کرونا در استان زنجان از سوی حسینیه اعظم زنجان به تهیه و توزیع لوازم بهداشتی اختصاص یافت.

وی افزود: از سوی حسینیه اعظم زنجان بیش از 3 هزار بسته بهداشتی تهیه و در اختیار مردم مناطق محروم استان زنجان قرار گرفته است. این مسئول خاطرنشان کرد: همه برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان از قبیل برنامه هفتگی و جشن‌های اعیاد شعبانیه در زنجان تعطیل شده است و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد. رئیس هئیت امنای حسینیه اعظم زنجان ادامه داد: با همکاری شرکت خطوط لوله و مخابرات استان زنجان خادمین افتخاری کوچه‌ها و خیابان‌های ضلع جنوبی شهر زنجان را ضد عفونی می‌کنند. غم‌پرور با بیان اینکه امور بانوان حسینیه اعظم زنجان به دنبال راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک است، افزود: تلاش می‌شود در این زمینه نیز به استان کمک شود. وی با بیان اینکه همه برنامه‌های مسجد حسینیه اعظم زنجان در ایام تعطیل است، افزود: با همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان برنامه تحویل سال به صورت مجازی و مستقیم از تلویزیون پخش می‌شود. این مسئول تصریح کرد: هئیت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان در راستای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا اقدامات لازم را با استفاده از توان خادمین افتخاری این مسجد به کار می‌گیرند. انتهای پیام /