دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی دولت دوازدهم نوشت: مرددین در دور اول پدیده انتخابات شدند، شواهد نشان می دهد در دور دوم هم به نوعی دیگر شگفتی‌ساز خواهند شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سعید جلیلی در گردهمایی مردم تهران در مصلی با بیان این‌که «عده‌ای به نداشتن برنامه افتخار می‌کنند»، و راه حل آن‌ها برای مشکلات، فقط یک راه حل غلط است که در 10 سال گذشته اجرا شد، گفت: ایران برای «همه» است نه عده‌ای خاص که رانت و تبعیض دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید جلیلی در گردهمایی مردم تهران در مصلی با بیان این‌که «عده‌ای به نداشتن برنامه افتخار می‌کنند»، و راه حل آن‌ها برای مشکلات، فقط یک راه حل غلط است که در 10 سال گذشته اجرا شد، گفت: ایران برای «همه» است نه عده‌ای خاص که رانت و تبعیض دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از علائمی که می‌تواند نشان دهنده کمبود B12 باشد، رنگ پریدگی یا زردی پوست است. یکی از علائمی که می‌تواند نشان دهنده کمبود B12 باشد، رنگ پریدگی یا زردی پوست است. به گزارش عرشه آنلاین، یکی از علائمی که می‌تواند نشان دهنده کمبود B12 باشد، رنگ پریدگی یا زردی پوست است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

میزان صادرات تسلیحات رژیم صهیونیستی به کشورهای ناقض حقوق بشر افزایش یافته است و یکی از دلایل اصلی آن این است که رژیم صهیونیستی بقای خود را در ادامه جنگ و درگیری در جهان می‌داند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میزان صادرات تسلیحات رژیم صهیونیستی به کشورهای ناقض حقوق بشر افزایش یافته است و یکی از دلایل اصلی آن این است که رژیم صهیونیستی بقای خود را در ادامه جنگ و درگیری در جهان می‌داند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق کشورمان به مردم پیام داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور سابق ایران به مردم پیام داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بایدن لحظاتی پس از پایان عملیات وعده صادق با نتانیاهو تماس گرفت و به او گفت اگر در فکر مقابل به مثل است، باید روی پشتیبانی آمریکا حساب نکند و تنهایی اقدام کند. بایدن لحظاتی پس از پایان عملیات وعده صادق با نتانیاهو تماس گرفت و به او گفت اگر در فکر مقابل به مثل است، باید روی پشتیبانی آمریکا حساب نکند و تنهایی اقدام کند. به گزارش عرشه آنلاین، دستیاران کاخ سفید به روزنامه نیویورک تایمز...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: برای افرادی که شناسنامه قدیمی دارند جهت شرکت در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری داشتن شماره‌های ملی یا کدملی کفایت می‌کند و نیازی به کارت ملی ندارند. رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: برای افرادی که شناسنامه قدیمی دارند جهت شرکت در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری داشتن شماره‌های ملی یا کدملی کفایت می‌کند و نیازی به کارت ملی ندارند. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس...

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمایت خانواده شهید رئیسی از سعید جلیلی / نگذاریم گفتمان «ما می‌توانیم» و «عزت»، به «نمی‌شود و نمی‌توانیم» و «عبرت» تبدیل شود جمیله علم الهدی همسر ابراهیم رییسی یک بیانیه انتخاباتی صادر کرد بسم الله الرحمن الرحیم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در این برنامه متراژ، در بخش نخست نگاهی به روند قیمت در حدود سه سال گذشته شده است و در یک گزارش میدانی، حس مشاوران املاک به سعید جلیلی و مسعود پزشکیان دو‌نامزد راه یافته به مرحله دوم مورد پرسش قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود پس از هفت ماه به صورت رسمی به شهادت «ایاد الرنتیسی»، رئیس بخش زایمان بیمارستان «کمال عدوان» غزه در بازداشتگاه‌های این رژیم اعتراف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود پس از هفت ماه به صورت رسمی به شهادت «ایاد الرنتیسی»، رئیس بخش زایمان بیمارستان «کمال عدوان» غزه در بازداشتگاه های این رژیم اعتراف کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله سید مصطفی محقق داماد از مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آتش سوزی عصر روز گذشته در خیابان نیاوران یک ساختمان نیمه کاره خساراتی برجای گذاشت آتش سوزی عصر روز گذشته در خیابان نیاوران یک ساختمان نیمه کاره خساراتی برجای گذاشت هنوز آمار دقیقی از میزان خسارات یا تلفات احتمالی این حادثه منتشر نشده است اما طبق گزارش‌ها به چند خودرو آسیب جدی وارد شده است.