دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرخانه اتحادیه عرب اعلام کرد که نشست اضطراری شورای اتحادیه عرب در سطح نمایندگان دائم فردا - پنجشنبه - برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت: اصلاح‌طلبان و معتدل‌ها در کشور جور مشارکت در انتخابات را می‌کشند، هر وقت در انتخابات حضور می‌یابند برای ایران در جهان عزت می‌آفرینند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت: اصلاح‌طلبان و معتدل‌ها در کشور جور مشارکت در انتخابات را می‌کشند، هر وقت در انتخابات حضور می‌یابند برای ایران در جهان عزت می‌آفرینند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سران پاکستان، ترکیه و جمهوری آذربایجان طی نشستی مشترک در حاشیه اجلاس سازمان همکاری شانگهای در آستانه پایتخت قزاقستان برای گسترش همکاری‌های سه جانبه در حوزه‌های مختلف به توافق رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سران پاکستان، ترکیه و جمهوری آذربایجان طی نشستی مشترک در حاشیه اجلاس سازمان همکاری شانگهای در آستانه پایتخت قزاقستان برای گسترش همکاری‌های سه جانبه در حوزه‌های مختلف به توافق رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارین ژان پی‌یر سخنگوی کاخ سفید در پی عملکرد ضعیف جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در اولین مناظره در مقابل دونالد ترامپ و درخواست ها برای کناره‌گیری وی گفت: بایدن در مناظره از سرماخوردگی رنج می‌برد و هرگز قصد کناره‌گیری از انتخابات ریاست جمهوری را ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارین ژان پی یر سخنگوی کاخ سفید در پی عملکرد ضعیف جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در اولین مناظره در مقابل دونالد ترامپ و درخواست ها برای کناره گیری وی گفت: بایدن در مناظره از سرماخوردگی رنج می‌برد و هرگز قصد کناره‌گیری از انتخابات ریاست جمهوری را ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن به‌عنوان بزرگترین مرکز اخذ آرا انتخابات ریاست جمهوری کشورمان در اروپا، مشخصات محل استقرار صندوق‌های اخذ رای، برای مرحله دوم انتخابات چهاردهم را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن به‌عنوان بزرگترین مرکز اخذ آرا انتخابات ریاست جمهوری کشورمان در اروپا، مشخصات محل استقرار صندوق‌های اخذ رای، برای مرحله دوم انتخابات چهاردهم را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت پشتیبانی امور دام کشور از خرید بیش از 35 هزار تن گوشت مرغ مازاد بر مصرف از مرغداران داخلی به دو روش خرید مرغ زنده و گوشت مرغ منجمد در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت پشتیبانی امور دام کشور از خرید بیش از 35 هزار تن گوشت مرغ مازاد بر مصرف از مرغداران داخلی به دو روش خرید مرغ زنده و گوشت مرغ منجمد در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار ارز در روز جاری آرام گرفت و قیمت‌ها در این بازار کاهشی شدند ولی ماندگاری آرامش در این بازار نیازمند کاهش فاصله قیمت‌ها در بازار ارز و طلا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی» (آنروا) در خصوص گسترش بیماری‌های عفونی در غزه به دلیل بسته بودن گذرگاه‌های حیاتی در این منطقه هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی» (آنروا) در خصوص گسترش بیماری های عفونی در غزه به دلیل بسته بودن گذرگاه های حیاتی در این منطقه هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز در روز جاری آرام گرفت و قیمت‌ها در این بازار کاهشی شدند ولی ماندگاری آرامش در این بازار نیازمند کاهش فاصله قیمت‌ها در بازار ارز و طلا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، رای‌گیری در انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 8 صبح 15 تیر آغاز می‌شود.