دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: تا 5 روز آینده در نواحی شرق و شمال شرق کشور شاهد وزش باد شدید و گردوخاک خواهند بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: تا 5 روز آینده در نواحی شرق و شمال شرق کشور شاهد وزش باد شدید و گردوخاک خواهند بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، درباره برخی تخلفات حادثه‌ساز توضیح داد. رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، درباره برخی تخلفات حادثه‌ساز توضیح داد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ علی اصغر شریفی درباره انواع تخلفات حادثه ساز گفت: در قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، جدولی وجود دارد که اگر طبق آن جدول، راننده تخلفی را انجام بدهد پلیس نامحسوس با آن برخورد لازم را انجام...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، یکی از خبرهایی که حاشیه‌ساز شده و به‌ویژه در فضای مجازی دست به دست می‌شود، حمایت مولوی عبدالحمید از مسعود پزشکیان بود که با تکذیب دفتر او همراه شد.

وب‌گاه عصر ایران

صفحه اینستاگرام آیت‌الله محقق‌داماد با انتشار یک استوری از مردم خواست به «جهل مقدس» نه بگویند و به مسعود پزشکیان رأی بدهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقام سابق سازمان صداوسیما گفت: پسرخاله [جلیلی] چطور معاون سیاسی شده که به دستور دفتر رهبری در اسفندماه عزل می‌شود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

لیونل مسی، اسطوره فوتبال آرژانتین، در تصمیمی غیرمنتظره، حضور در المپیک 2024 پاریس را به طور قطعی از دست داد. لیونل مسی، اسطوره فوتبال آرژانتین، در تصمیمی غیرمنتظره، حضور در المپیک 2024 پاریس را به طور قطعی از دست داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ خاویر ماسکرانو، سرمربی تیم ملی امید آرژانتین لیست نهایی خود را برای مسابقات المپیک پاریس را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از رشد 52 درصدی حجم معاملات تجارت الکترونیکی کشور در سه ماهه اول نسب به سال گذشته خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از رشد 52 درصدی حجم معاملات تجارت الکترونیکی کشور در سه ماهه اول نسب به سال گذشته خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس نظرسنجی رویترز و ایپسوس، «میشل اوباما» بانوی اول سابق کاخ سفید، تنها نامزد جایگزین ریاست جمهوری برای دموکرات‌ها بجای جو بایدن رئیس جمهور کنونی آمریکا است که می تواند دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری در سوم نوامبر (15 آبان) را شکست دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر مولوی عبدالحمید خبر منتسب به این دفتر مبنی بر اعلام حمایت وی از برخی کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری را تکذیب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دفتر آیت الله مکارم شیرازی از طی کردن دوران نقاهت این مرجع تقلید در منزل خبر داد. دفتر آیت الله مکارم شیرازی از طی کردن دوران نقاهت این مرجع تقلید در منزل خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، دفتر آیت الله مکارم شیرازی اعلام کرد، این مرجع تقلید پس از مرخصی از بیمارستان، ادامه دوران نقاهت را در منزل طی می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

60 سال پیش آدم ربایی در روستایی حوالی قزوین خبرساز شد. 60 سال پیش آدم ربایی در روستایی حوالی قزوین خبرساز شد. به گزارش عرشه آنلاین، یک خواستگار ناکام در روستای رینه از توابع تاکستان با همدستی پدر و برادرش دختر مورد علاقه‌اش را به همراه مادرش ربود. روزنامه اطلاعات 11 تیر 1343 گزارشی از این رویداد را منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه آمریکایی نوشت: دستیاران کاخ سفید در یکی از برنامه. های نیویورک تایمز که آمادگی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را برای دور دوم ریاست جمهوری زیر سوال می‌برد، به توانایی او برای هشدار به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل درباره حمله ایران اشاره کردند و گفتند که این هشدار بایدن، نشان‌دهنده هوشیاری و آمادگی ذهنی اوست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، یکی از خبرهایی که حاشیه‌ساز شده و به‌ویژه در فضای مجازی دست به دست می‌شود، حمایت مولوی عبدالحمید از مسعود پزشکیان بود که با تکذیب دفتر او همراه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی فعالان این عرصه در سال 2017 میلادی اعلام کرده بودند که پایان گوشی‌های تلفن همراه هوشمند آغاز شده، زیرا فروش ان در وضعیتی راکدی قرار گرفته بود. برخی فعالان این عرصه در سال 2017 میلادی اعلام کرده بودند که پایان گوشی‌های تلفن همراه هوشمند آغاز شده، زیرا فروش ان در وضعیتی راکدی قرار گرفته بود. واقعیت آن است که همه ما از پیش یک گوشی تلفن همراه داریم در نتیجه گوشی ابزاری است که دیگر...