دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 3 نکاتی را در مورد زمان شروع اخذ رای مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، سن رای دهندگان و مدارک لازم در زمان اخذ رای خطاب به مردم شریف ایران اسلامی اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 3 نکاتی را در مورد زمان شروع اخذ رای مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، سن رای دهندگان و مدارک لازم در زمان اخذ رای خطاب به مردم شریف ایران اسلامی اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دفتر آیت الله سید علی سیستانی مرجع عالی شیعیان عراق، روز دوشنبه آینده را اول ماه محرم اعلام کرد اعلام کرد دفتر آیت الله سید علی سیستانی مرجع عالی شیعیان عراق، روز دوشنبه آینده را اول ماه محرم اعلام کرد دفتر آیت الله سید علی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق در نجف اشرف در بیانه ای دوشنبه آینده را اول ماه محرم سال 1446 هجری قمری خواهد بود. اول ماه محرم به دلیل آغاز سال قمری در عراق تعطیل...

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمایت خانواده شهید رئیسی از سعید جلیلی / نگذاریم گفتمان «ما می‌توانیم» و «عزت»، به «نمی‌شود و نمی‌توانیم» و «عبرت» تبدیل شود حمایت خانواده شهید رئیسی از سعید جلیلی / نگذاریم گفتمان «ما می‌توانیم» و «عزت»، به «نمی‌شود و نمی‌توانیم» و «عبرت» تبدیل شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز خبری از توافق محمدرضا آزادی مهاجم 25 ساله باشگاه نساجی مازندران با العروبه امارات منتشر شد که با تکذیب این بازیکن همراه بود. امروز خبری از توافق محمدرضا آزادی مهاجم 25 ساله باشگاه نساجی مازندران با العروبه امارات منتشر شد که با تکذیب این بازیکن همراه بود. به گزارش عرشه آنلاین؛ محمدرضا آزادی مهاجم 25 ساله تیم نساجی مازندران که در این فصل از رقابت‌های فوتبال توانسته بود در 28 بازی،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «دهه 90» یکی از پرتکرارترین کلیدواژه‌هایی بود که در تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و خصوصا مناظرات به آن اشاره شد؛ دهه‌ای که گروهی آن را «فرصت از دست رفته» و گروه دیگر آن را «دورانی سخت با دستاوردهای خوب» می‌دانند. اگر تنها یک شاخص از تورم را در این دهه بررسی کنیم، به چه قضاوتی از این دهه می‌رسیم؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«دهه 90» یکی از پرتکرارترین کلیدواژه‌هایی بود که در تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و خصوصا مناظرات به آن اشاره شد؛ دهه‌ای که گروهی آن را «فرصت از دست رفته» و گروه دیگر آن را «دورانی سخت با دستاوردهای خوب» می‌دانند. اگر تنها یک شاخص از تورم را در این دهه بررسی کنیم، به چه قضاوتی از این دهه می‌رسیم؟

وب‌گاه خبر آنلاین

توهین یک چهره نزدیک به جلیلی به حضرت علی (ع) با واکنش یک مداح اهل بیت مواجه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌تصاویری از رانندگی یک خانم پشت فرمان آمبولانس در رشت در فضای مجازی پربازدید شده است. تصاویری از رانندگی یک خانم پشت فرمان آمبولانس در رشت در فضای مجازی پربازدید شده است. به گزارش عرشه آنلاین، راننده آمبولانس گیلانی اهل شهر رشت قهرمان چندین دوره اتومبیلرانی کشور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجم تجارت ایران و هندوستان در حالی 2 میلیارد دلار اعلام شده که سفیر این کشور معتقد است، اگر اقتصاد ایران تحریم نبود، حجم تجارت دو کشور می‌توانست به 16 میلیارد دلار برسد؛ این امر نشان‌دهنده پتانسیل عظیم موجود برای گسترش روابط تجاری بین دو کشور است. با این حال، برای تحقق این پتانسیل، لازم است که موانع موجود، به‌ویژه تحریم‌ها، برطرف شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حجم تجارت ایران و هندوستان در حالی 2 میلیارد دلار اعلام شده که سفیر این کشور معتقد است، اگر اقتصاد ایران تحریم نبود، حجم تجارت دو کشور می‌توانست به 16 میلیارد دلار برسد؛ این امر نشان‌دهنده پتانسیل عظیم موجود برای گسترش روابط تجاری بین دو کشور است. با این حال، برای تحقق این پتانسیل، لازم است که موانع موجود، به‌ویژه تحریم‌ها، برطرف شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسعود پزشکیان در مناظره وعده داد که زیرساخت‌ها را توسعه دهد و به‌صورت مکتوب تضمین داد که دولت او تمام‌قد در برابر فیلترینگ و فروش فیلترشکن می‌ایستد سعید جلیلی نیز بیان کرد ایجاد پیام‌رسان‌های داخلی مثل بله، روبیکا، سروش، ایتا، نشان، بلد، اسنپ، تپسی کافه بازار و باد صبا، کار بزرگی بود که در موضوع فضای مجازی، برخورد فعالانه داشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دلار ریخت اما خودرو از خواب طولانی بیدار نشد و امروز هم قیمت پرطرفدارهای داخلی و مونتاژی در بازار ثابت ماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ورینداوان" شهری مقدس است که بسیاری از زنان بیوه هند برای فرار از زندگی طاقت فرسا پس از آنکه خانواده های شان آنها را به حال خود رها می کنند به آنجا پناه می آوردند. ورینداوان" شهری مقدس است که بسیاری از زنان بیوه هند برای فرار از زندگی طاقت فرسا پس از آنکه خانواده های شان آنها را به حال خود رها می کنند به آنجا پناه می آوردند. به گزارش عرشه آنلاین، در شهر ورینداوان بیش از 4000 معبد وجود...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: قیمت کنونی برنج ایرانی در آستانه فصل برداشت به سبب ازدیاد عرضه 5 تا 6 درصد کاهش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: قیمت کنونی برنج ایرانی در آستانه فصل برداشت به سبب ازدیاد عرضه 5 تا 6 درصد کاهش یافته است.