چهارشنبه 6 تیر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نوبت دوم کنکور سراسری 1403 با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز روابط دوجانبه ایالات متحده و عربستان بعد از هفت سال عدم اطمینان می تواند ثباتی نسبی را تجربه کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی منابع خبری از آغاز نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای بررسی حمله احتمالی به رفح خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، در صدر هیاتی برای حضور در هشتادمین نشست کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) به تایلند، مقر این سازمان بین المللی، سفر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وکیل ترانه علیدوستی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی نوشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشجویان آمریکایی که در واکنش به جنگ غزه اعتراض کردند، بازداشت یا اخراج شدند.

وب‌گاه عصر ایران

هادی چوپان با انتشار یک استوری در پیج اینستاگرام خود برای توماج صالحی که به اعدام محکوم شده از رهبری درخواست بخشش و عفو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار خودروهای برقی شاهد عرضه همزمان دو محصول جدید از مرسدس بنز و لند روور است؛ اتفاق مهمی که برای ماشین بازان فرصت مقایسه و انتخاب خودروی بهتر را فراهم می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی روند واردات قهوه به کشور نشان می‌دهد که 95 درصد بازار این نوشیدنی محبوب دنیا تنها در اختیار 5 کشور قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار ریزش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و 76,659 تومان خرید و فروش شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی در عین اختلاف سلیقه و اختلاف دیدگاه با سیاست‌های ارزی دولت همراهی کرده است، گفت: تا یکشنبه هفته آینده منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برای بررسی در صحن علنی مجلس هستیم. در صورت ارائه نشدن این برنامه، کمیسیون و نمایندگان اقتصادی مجلس برنامه خود را ارائه خواهند کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون نخست وزیر انگلیس با چشم‌پوشی از گزارش‌های منتشر شده پیرامون کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه ادعا کرد که دولت لندن به نتیجه تحقیقات اسرائیل، به‌عنوان عاملان این جنایت وحشتناک جنگی، اکتفا می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی فایل های فروش در اصفهان نشان می دهد با بودجه زیر یک میلیارد تومان می‌توان در شهرستان‌های آن، واحدی تا 80 مترمربع خریداری کرد و برای خرید آپارتمانی 90 تا 100 متری در مرکز استان، دست کم باید یک میلیارد و 300 میلیون تومان در نظر داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با امضای لایحه فروش یا ممنوعیت تیک‌تاک توسط رئیس‌جمهور آمریکا، حالا مالک این شبکه اجتماعی 9 ماه وقت دارد تا یا آن را به یک شرکت آمریکایی بفروشد یا برای همیشه در ایالات متحده فیلتر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به روند بررسی لایحه عفاف و حجاب در مجلس گفت: تا ابلاغ این لایحه که دستگاه‌ها باید به وظایف روشن و بین خود عمل کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام خبر رگبار، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی ایران نسبت به وقوع سیلاب در کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی هشدار داد.