چهارشنبه 6 تیر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، گفت: این سرکوب در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌عیار واشنگتن از رژیم اسرائیل بوده و به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس بیمارستان استاد محرری و متخصص اعصاب و روان بر نقش گسترده حمایت والدین در ارتقای سلامت روانی و احساسی فرزندان تاکید کرد. به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از روابط عمومی بیمارستان استاد محرری؛ دکتر «لیلا رازقیان جهرمی» با اشاره به انتخاب عنوان «سلامت خانواده و سلامت روانی اجتماعی» در روزشمار هفته ملی سلامت امسال گفت: امنیت و سلامت محیط خانواده می‌تواند تأثیر مثبتی بر روحیه اعضای خانواده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس باشگاه بارسلونا به‌طور رسمی از ادامه همکاری با اسطوره این تیم به عنوان سرمربی آبی‌اناری‌ها خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی قوه قضائیه هنوز توضیحی درباره چرایی قطعی"سامانه سنام" نداده که این وضعیت مشکلات متعددی را برای دارالترجمه‌های رسمی و شهروندانی که قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند، ایجاد کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نظرسنجی‌ها نشان از احتمال پیروزی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا دارد. نظرسنجی‌ها نشان از احتمال پیروزی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا دارد. «جو بایدن» که لقب پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ ایالات متحده را به خود اختصاص داده، بیش از هر زمان دیگری به دلیل نزدیک‌تر شدن به انتخابات 2024 و هم‌چنین گاف‌های بی‌پایانش زیر ذره‌بین قرار دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس موسسه تحقیقاتی «جی‌ال پارتنرز» در گفت‌وگو با نشریه سان تاکید کرد که بسیاری از آمریکایی‌هایی نسبت به «سن بایدن و توانایی‌هایش» نگران هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با قرارگیری در فصل گرما و تغییر الگوی محاسبه قبض برق، لزوم استفاده هوشمندانه از برخی لوازم خانگی پرمصرف در خانه بیش از پیش مطرح می‌شود. با قرارگیری در فصل گرما و تغییر الگوی محاسبه قبض برق، لزوم استفاده هوشمندانه از برخی لوازم خانگی پرمصرف در خانه بیش از پیش مطرح می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ در منزل هرکدام از ما وسایلی برقی وجود دارد که استفاده از آن‌ها به‌مقدار زیاد و در زمان نامناسب...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محسن محمد سیفی و سهیل موسوی در مسابقات انتخابی جام جهانی به مدال طلا دست یافتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

63 هزار تومان محدوده‌ای کلیدی برای دلار به حساب آید، اگر دلار به زیر 63 هزار تومان برسد احتمالا موج تازه‌ای از تقاضا وارد بازار می‌شود. محدوده حساس برای قیمت دلار؛ در کف بازار ارز و طلا چه خبر است؟ به گزارش عرشه آنلاین؛ قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی هفته با روند کاهشی 250 تا 300 تومانی در کانال سوم کریدور ششم عقب‌نشینی کرد. معامله‌گران از بین رفتن التهابات سیاسی و ارزپاشی سیاست‌گذار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع صهیونیست امروز (پنجشنبه) آماری جدید از نظامیان زخمی شده این رژیم در جریان جنگ غزه و نیز موشک های شلیک شده از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی، ارائه دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر مطبوعاتی کمیته تحقیقات روسیه اعلام کرد بیش از 3100 «مزدور خارجی» در حین عملیات نظامی روسیه برای اوکراین می‌جنگند و بیشتر آنها از آمریکا و کانادا آمده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نزدیک به 50 سال پیش در چنین روزهایی سوئد شاهد وقوع یک اتفاق وحشتناک بود که مردم این کشور را در بهت فرو برد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را که لازم باشد و بخواهد موشک می‌زند. فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را که لازم باشد و بخواهد موشک می‌زند. به گزارش عرشه آنلاین، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: عده‌ای می‌گفتند...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«یحیی السنوار» رئیس جنبش حماس در غزه به تازگی از مناطق درگیری میان نیروهای مقاومت و ارتش اشغالگر بازدید کرده و با تعدادی از نیروهای این جنبش روی زمین و نه در تونل‌ها دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور مصر بار دیگر بر مخالفت کشورش با کوچاندن فلسطینی‌ها به صحرای سینا و بیرون کردن آنها از سرزمین خود تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دفترچه اختصاصی فرهنگیان در آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در سایت سازمان سنجش منتشر شده است. دفترچه اختصاصی فرهنگیان در سایت سازمان سنجش منتشر شده است. به گزارش عرشه آنلاین، دفترچه اختصاصی فرهنگیان در آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در سایت سازمان سنجش منتشر شده است. همچنین دفترچه اختصاصی فرهنگیان در آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی در سایت سازمان سنجش قابل دسترس است