چهارشنبه 6 تیر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدتی است که سخن از ناترازی صندوق‌های بازنشستگی و ازجمله سازمان تامین اجتماعی می‌شود و به‌عنوان یکی از چالش‌ها یا ابرچالش‌های کشور مطرح می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع در جنبش حماس از حضور میدانی یحیی السنوار در غزه و دیدارش با نیروهای مقاومت خبر داد؛ رسانه‌های رژیم صهیونیستی این اتفاق را به منزله شکست این رژیم و کابینه جنگ آن دانستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که نخستین پرواز انتقال پناهجویان به روآندا هماهنگ شده است. این پرواز ظرف 10 تا 12 هفته دیگر انجام خواهد شد و به دنبال آن، چندین پرواز دیگر برنامه‌ریزی خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درباره هزینه ارزی حج تمتع در سال 1403 گفت: نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است. نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درباره هزینه ارزی حج تمتع در سال 1403 گفت: نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است. به گزارش عرشه آنلاین؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع 1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که هرروز از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روزهای اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی از موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، تشکر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد. بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت ارمنستان بر تصمیم خود مبنی بر افتتاح سرکنسولگری در تبریز تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال شمع هم مانند فال های دیگر مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه امروز ما رواج پیدا کرده‌است. فال شمع یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. برخی از فال شمع برای پیشگویی و پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. برخی بر این باور هستند که جمع شدن عناصر چهارگانه در یک ماده آن را دارای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار تصاویری نوشت که دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه، سرکوب می شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به آمار بالای شهدا و زخمی‌ها در غزه گفت، حملات برنامه‌ریزی‌شده اسرائیل علیه ملت فلسطین در نوار غزه در واقع جنگ علیه کل جامعه ساکن این منطقه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

14 عضو باشگاه 100 میلیارد دلاری‌های جهان در حالی سال 2024 را آغاز کرده‌اند که سهمی حدود 0.44 درصد از کل ثروت جهان را در اختیار دارند؛ ثروتی که مجموع آن بالغ بر 454 تریلیون دلار در سال 2022 اعلام شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ در دنیای امروز جایگاه و امکاناتی وجود دارد که فقط با پول می توان خرید، مانند عضویت در باشگاه 100 میلیارد دلاری جهان؛ امکانی که تنها در صورت داشتن ثروتی چند میلیارد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل اذعان کرد که در نبردهای 24 ساعت گذشته نوار غزه 11 نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: چهار هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی از زمان شروع جنگ غزه طبق برآوردهای ارتش اسرائیل شلیک شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو گوشی موبایل اندرویدی با رسیدن به پایان چرخه‌ی پشتیبانی نرم‌افزاری، قرار نیست که دیگر هیچ آپدیت جدیدی دریافت کنند. دو گوشی موبایل اندرویدی با رسیدن به پایان چرخه‌ی پشتیبانی نرم‌افزاری، قرار نیست که دیگر هیچ آپدیت جدیدی دریافت کنند. به گزارش عرشه آنلاین؛ براساس گزارش زومیت، گوشی‌های وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو که در سال 2020 معرفی شده بودند، به پایان چرخه‌ی عمر خود رسیدند. وان پلاس...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار تصاویری نوشت که دانشجویان دانشگاه تگزاس به جرم اعتراض علیه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در نوار غزه، سرکوب می شوند.