سه‌شنبه 17 مهر 1403

استاندار: حضور کارمندان ادارات کرمان در شهرهای قرمز به حداقل می‌رسد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
استاندار: حضور کارمندان ادارات کرمان در شهرهای قرمز به حداقل می‌رسد

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان گفت: در شهرهای استان با وضعیت قرمز به تشخیص رییس دستگاه وضعیت حضور کارکنان به حداقل برسد، اما نباید در فعالیت های ضروروی اختلال ایجاد شود.

به گزارش ایرنا، علی زینی وند روز شنبه در نشست ستاد کرونا استان کرمان افزود: مصوبه قبلی ستاد ملی کرونا در رابطه با فعالیت ادارات و حضور کارمندان در شهرهای دارای وضعیت زرد و نارنجی همچنان پا برجاست و تغییری نکرده است.

وی تاکید کرد: تعطیلی و ساعت شناور کاری در ادارات نداریم و تمام مدیران برای تعطیلی ادارات خود موظف به هماهنگی با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در استان هستند.

استاندار کرمان تصریح کرد: در جاهایی که فرمانداران تشخیص می دهند که تجمعات شکل می گیرد، نیازبه مصوبه ستاد کرونا ندارند و خودشان با تدبیر برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا اقدام کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح های محدودیتی کرونا در استان اظهار داشت: فعالیت طرح شهید سلیمانی به خوبی در حال اجرا است که به احتمال زیاد تا پایان مدیریت بیماری کرونا ادامه پیدا کند و فرمانداران باید اجرای طرح را جدی بگیرند.

زینی وند ادامه داد: مشکلات اقتصادی اصناف پیگیری می شود و اگر امکان بازگشایی بخشی از اصناف که ازدحام جمعیت ندارند وجود داشته باشد، برای آنها تصمیم گیری می شود.

وی با اشاره به نظارت و رورود و خروج شهرها و ممانعت از تردد پلاک های غیر بومی تصریح کرد: فرمانداران، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی کمک های لازم و تجهیزات را برای نیروی انتظامی تامین کنند.

استاندار کرمان با تسلیت شهادت سردار محسن فخری زاده تاکید کرد: ایران بزرگ ترین قربانی تروریسم دولتی است و ترور شهید فخری زاده جوانان ما را به ادامه راه این شهید مصمم تر می کند.

*س_برچسب‌ها_س*