یک‌شنبه 22 مهر 1403

استاندار گیلان: مسلمانان هرگز از آرمان آزادی فلسطین کوتاه نمی آیند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
استاندار گیلان: مسلمانان هرگز از آرمان آزادی فلسطین کوتاه نمی آیند

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با بیان اینکه امام خمینی (ره) روز قدس را زمان هشدار به همه ابرقدرتها اعلام کرد تا بدانند که اسلام دیگر تحت سیطره آنان و عمال خبیث شان واقع نمی شود، گفت: استکبار و صهیونیست ها باید بداند که مسلمانان هرگز از آرمان آزادی سرزمین فلسطین و قدس شریف کوتاه نخواهند آمد.

ارسلان زارع روز جمعه همزمان با روز قدس در گفت و گو با ایرنا افزود: نمود این مقاومت و اتحاد در روز قدس هر سال جلوه گر می شود که البته امسال در شرایط شیوع کرونا با حال و هوایی متفاوت برگزار می شود.

وی عنوان کرد: مردم ما با تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای بر عهد خود با بنیانگذار فقید انقلاب (در این روز) برای همدلی و همراهی با ملت مظلوم فلسطین استوارند و با عزمی راسخ تر از گذشته ضمن اعلام انزجار خود از غاصبان قدس شریف حمایت خود را از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین ادامه می دهند.

وی تصریح کرد: در واقع روز قدس روز حمایت همه ملتهای آزادیخواه و همه آزادگان جهان از هر کیشی و آیینی از مردم با اراده و مظلوم فلسطین و تقبیح ظلم و جاه طلبی های قدرتهای استکباری و جنایات رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی است.

وی عنوان کرد: امروز جبهه مقاومت در برابر استکبار بیش از پیش قوت و قدرت یافته مقاومتی که به برکت وجودی مردان بی ادعایی چون جهان آراها، چمران ها و حاج قاسم سلیمانی ها از خرمشهر و آبادان ایران اسلامی تا فلسطین و سوریه و عراق گسترده شده است.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و عملیات بیت المقدس و مقاومت مردمان ایران زمین در آزادی خرمشهر، افزود: به برکت این خون های مقدس، امروز جبهه مقاومت بیش از همیشه در برابر استکبار و ایادی اش از جمله صهیونیست های غاصب توسعه و قدرت یافته و این روحیه مقاومت در وجود جوانان فلسطینی که مصمم تر از پدرانشان در احقاق حقوق خود هستند، نمودی برجسته دارد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*