سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرمانده سپاه شیروان گفت:2 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان به مناسبت اربعین پنجشنبه شب تهیه و توزیع شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان، اجتماع عزاداران حسینی صبح پنجشنبه در جوار امامزاده سیدعباس (ع) با حضور عاشقان اهل بیت (ع) و رعایت دستورات بهداشتی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: همان‌گونه که حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) حق را برای مردم تبیین و عظمت و ارزش حرکت انقلابی عاشورا را پاس داشتند در شرایط حاضر هم باید از انقلاب اسلامی همانند پیام‌آوران عاشورا دفاع کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: به مناسبت هفته ملی سالمند، 550 بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال بین سالمندان استان توزیع شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: هیات‌های مذهبی استان در مرحله اول و دوم رزمایش مواسات، 73 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان کمک کردند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - زلزله‌ای به بزرگی 3.1 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر)، چهارشنبه‌شب شهر حصارگرمخان در شمال‌شرق بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی را لرزاند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مسوول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی اعلام کرد: آیین نماز جمعه این هفته، 18 مهرماه، به‌جز شهرهای بجنورد، شیروان، جاجرم، سنخواست، شوقان، راز و غلامان در دیگر نقاط استان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: کمتر از یک دهم درصد اعضای شوراها و شهرداران مرتکب تخلف اقتصادی می‌شوند اما متاسفانه با بزرگ‌نمایی همین تخلف اندک، به این جایگاهها ظلم بزرگی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ارتقای درجه 11 شهرداری و ابلاغ آن از سوی وزیر کشور به استانداری‌های ذیربط پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در این سازمان خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، از ارتقا درجه 11 شهرداری کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: اینکه برخی مدیران استان، بدون استفاده از اختیارات خود و عاجز از چانه‌زنی، برای هر کاری از تهران استعلام بگیرند، مردم را آزار داده و کار آنان را معطل می‌گذارد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - امتداد نگاهش به کوچه‌پسکوچه‌های انتظار می‌رسد، چشم به در دوخته که شاید عزیزانش از راه برسند و دوباره گرمای وجود آن‌ها را احساس کند. با هر صدای در به‌زحمت نیم‌خیز شده و می‌پرسد پسرم آمده است؟

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: 44 درصد از جمعیت استان در روستاها سکونت دارند و بر این اساس سمت و سوی توسعه و آبادانی استان باید از روستاها و عشایر آغاز شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خراسان شمالی با هشدار نسبت به مسافرت در تعطیلات پایانی هفته، گفت: این مسافرت ها می‌تواند در شرایط کنونی زمینه را برای ورود به موج سوم کرونا فراهم ساخته و بسترساز اوج‌گیری دوباره این بیماری باشد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: این نهاد سالانه 70 هزار شغل در کشور ایجاد می‌کند که تاکنون بیشترین شغل ایجاد شده در مناطق روستایی بوده است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی موظف است سالانه 70 هزار شغل ایجاد کند، گفت: این نهاد توانسته است با حمایت‌های انجام شده بیش از 500 هزار اشتغال در سال چهارم برنامه پنج ساله ششم در سراسر کشور ایجاد کند که البته اکثر این مشاغل روستایی هستند.