سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مسوول مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: 10 عنوان کتاب دفاع مقدس در این استان به چاپ رسید که در هفته جاری رونمایی خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات درباره تاثیر افزایش نرخ ارز در بازسازی حرم‌های عتبات می‌گوید: تجهیزات و مصالح که افزایش قیمت دارد، ولی ما حسب نذر مردم کار می‌کنیم. قیمت ارز هر چقدر باشد مردم تعهدات خود را انجام می‌دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بنابر اعلام کمیته اپیدمیولوژی بیماری کرونا، روند بروز کووید - 19 در کشور و در هفته منتهی به 28 شهریور ماه صعودی بوده و 10 استان نیز شاهد شروع پیک بیماری هستند.

خبرگزاری ایسنا

بنابر اعلام کمیته اپیدمیولوژی بیماری کرونا، روند بروز کووید - 19 در کشور و در هفته منتهی به 28 شهریور ماه صعودی بوده و 10 استان نیز شاهد شروع پیک بیماری هستند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی اعلام کرد: باید با تمام وجود ارزش‌های والای دوران دفاع مقدس را گرامی داشته و از آن در برابر دست‌اندازی فتنه‌انگیزان داخلی و خارجی صیانت کرد تا دستخوش تغییرات نشود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - وقوع آتش‌سوزی در شبانه‌روز گذشته 7.7 هکتار از مراتع شمال‌شرق استان خراسان شمالی در شهرستان‌های شیروان و فاروج را خاکستر کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد_ ایرنا_ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمه گفت: فاطمه آمارلو هنرمند این شهرستان خراسان شمالی رتبه نخست بخش عفاف و حجاب نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر را در رسته لباس مجلسی اسلامی ایرانی، با طرح آی شن کسب کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اداره گاز شیروان گفت: در نیمه نخست امسال، 614 میلیون مترمکعب گاز در این شهرستان به مصرف رسیده که بیش از 93 درصد آن در بخش صنعت بوده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - زلزله‌ای به بزرگی 3.2 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر)، نیمروز یکشنبه شهر بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی را لرزاند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - نخستین عمل جراحی تومور نخاعی در استان خراسان شمالی روز یکشنبه و در بیمارستان امام علی (ع) شهرستان بجنورد تحت شرایط نور و مانیتورینگ با موفقیت انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: کشاورزان این استان از ابتدای فصل خرید گندم تاکنون 131 هزار و 171 تن گندم مازاد بر نیاز خود را به سیلوها و مراکز خرید تحویل داده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی گفت: مراقبت پس از خروج زندانیان یک تکلیف سازمانی است که به علت نبود اعتبار باید از سازمان‌های خیریه و نیکوکاران در این زمینه کمک گرفته شود تا از ورود مجدد این قشر به زندان جلوگیری شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل استاندارد خراسان شمالی گفت: آسانسور مجتمع پزشکان بجنورد به علت نداشتن تاییدیه ایمنی پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس دانشگاه بجنورد گفت: این مرکز آموزش عالی از ابتدای سال تحصیلی جدید پذیرش دانشجویان خارجی غیربورسیه شهریه‌پرداز را آغاز می کند، که فراخوان آن نیز داده شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مسوول مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: قرارگاه حمایت از پیشکسوتان ایثارگر دوران هشت سال دفاع مقدس در این استان راه‌اندازی شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مسوول مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: سامانه جامع سه هزار شهید استان راه اندازی شده است که در هفته دفاع مقدس از آن رونمایی می‌شود.