چهارشنبه 18 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - کارشناس پایش اداره‌کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: در سه ماهه بهار امسال، شهروندان بجنورد، مرکز این استان، تنها هوای پاک و یا سالم استنشاق کردند.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی گفت: اردوهای راهیان نور ضروری است چرا که احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی است.

خبرگزاری تسنیم

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: خروج از NPT حداقلی‌ترین پاسخ به قطعنامه شورای حکام است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد گفت: ماموران این سازمان در بهار امسال با درخواست شهروندان به رفع 58 حادثه مزاحمت حیوانات امدادرسانی کردند که بیشترین آن مربوط به مارها بوده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بجنورد گفت: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها باعث افزایش زباله‌دزدی در مرکزاستان خراسان شمالی شده است.

خبرگزاری مهر

سازمان بهداشت جهانی پیش‌بینی می‌کند که جمعیت ایران در سال 2100 به 30 میلیون برسد با این‌وجود نمایندگان مجلس، دولت، صداوسیما و امامان جمعه با بی‌اعتنائی از کنار مشکلات جمعیتی کشور می‌گذرند!

خبرگزاری دانا

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در واکنش به قطعنامه شورای حکام تاکید کرد: خروج دیر هنگام از برجام و اگر نتیجه بخش تر بخواهیم خروج از NPT می تواند حداقلی ترین پاسخ به اینگونه دست درازی ها باشد زیرا که هر زمانی که جلوی ضرر گرفته شود منفعت است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - گیلاس یکی از محصولات مهم و جذاب باغبانی در دنیا است. در کشور ما نیز این محصول بدلیل طعم و مزه مطلوب و دوره رسیدگی کوتاه میوه از اهمیت بالایی برخوردار است. برداشت گیلاس در استان خراسان شمالی بسته به نوع ارقام متفاوت است و معمولا از اوایل خردادماه آغاز و تا اواسط تیرماه ادامه دارد. (عکاس: وحید خادمی)

خبرگزاری ایسنا

کتاب «آن سوی تنهایی»، زندگی شهید سرلشکر ایرج رستمی رونمایی خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی گفت: امسال 70 حلقه چاه غیرمجاز کشاورزی در استان پر و مسلوب‌المنفعه می‌شود که با این اقدام در مصرف آب‌های زیرزمینی به میزان 150 هزار مترمکعب صرفه‌جویی خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از تحویل 14 هزار کلاس درس تا پایان سال 99خبر داد.

خبرگزاری دانا

رنج سفر در جاده های رازوجرگلان را همه اهالی این شهرستان به خوبی درک کرده اند، آنان از سفر، رفتن و بازگشتن نگران نیستند اما از قدم گذاشتن و پیمودن راه این شهرستان هراس دارند.