چهارشنبه 18 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری مهر

بازیکن تیم ملی والیبال ایران و سفیر مدرسه‌ساز کشورمان، گفت: به‌رغم مشغله‌های فراوان والیبالی، از هیچ کمکی برای نوسازی مدارس کشور دریغ نخواهم کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس فدراسیون تیراندازی با تپانچه از کمک وزارت دفاع برای تامین نیازهای داخلی ورزشکاران تیراندازی با تپانچه در حوزه تامین سلاح و مهمات خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان شمالی از وقوع 558 فقره تصادف بهار امسال در محور بجنورد به جنگل گلستان خبر داد و گفت: در اثر این حوادث 46 نفر فوت کردند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - دادستان نظامی خراسان شمالی گفت: به مناسبت دهه کرامت طرح «بازگشت به سنگر» برای تخفیف مجازات سربازان فراری از امروز (سه‌شنبه) در استان آغاز شده که اجرای آن تا عید سعید غدیرخم ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس فدراسیون تیراندازی با اشاره به وارداتی بودن سلاح و مهمات این رشته ورزشی گفت: کمبود در این زمینه مهم‌ترین چالش پیش روی ورزشکاران است.

خبرگزاری میزان

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: به‌رغم مشغله‌های فراوان والیبالی، از هیچ کمکی برای نوسازی مدارس کشور دریغ نخواهم کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری چهار نفر به قتل یک جوان شیروانی خبر داد و گفت: خانواده دختر مورد علاقه این جوان به علت مخالف با ازدواج، متهم به قتل هستند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از طرح ورودی شهر آشخانه گفت: اجرای آن هدر دادن بیت‌المال و پول مردم شهرستان مانه و سملقان است.

خبرگزاری مهر

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران زندگی‌نامه شهید سرلشکر ایرج رستمی را در کتابی با عنوان «آن سوی تنهایی» منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - زلزله‌ای به بزرگی 3.2درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر)، دوشنبه‌شب، حصار گرمخان شهرستان بجنورد را لرزاند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 11میلیارد و 445 میلیون ریال جعل و کلاهبرداری در سطح استان و دستگیری 7 نفر در این خصوص خبر داد.

خبرگزاری دانا

پس از گران شدن تخم مرغ در بازار، چند روزی است که مرغ نیز با بال گرانی به پرواز درآمده است به گونه ای که اگر این افزایش قیمت کنترل نشود، مرغ نیز همچون گوشت قرمز از افق دید مصرف کنندگان محو خواهد شد.

خبرگزاری دانا

روستای طبر از توابع بخش سنخواست دارای آب و هوای بسیار خوب و طبیعت بکر است که سالیانه کوهنوردان و گردشگران زیادی به این منطقه سفر می کنند.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رازوجرگلان خراسان شمالی از کشف هفت مورد حفاری غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان مرزی خبر داد.