چهارشنبه 18 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

استان خراسان شمالی در شمال شرق کشور با گنجینه‌ای از مناطق گردشگری و تاریخی همچون نگینی در میان دو قطب گردشگری شمال کشور و زیارتی مشهد مقدس می‌درخشد.

خبرگزاری مهر

تعداد 36 هزار و 846 نفر شاغل تبعه غیرمجاز در سال 98 شناسایی شدند که 16 هزار و 504 نفر از آنها مربوط به استان تهران بود.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - با بهبود وضعیت برخی شهرها در مقابله با کرونا و آغاز تدریجی ورزشهای مختلف انفرادی با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا مسابقات مختلف ورزشی از جمله دوچرخه سواری، اسنوکر و بولینگ و تنیس در خراسان رضوی برگزار شد.

خبرگزاری میزان

با وضعیت فعلی نرخ باروری و فرزندآوری در کشور که تابعی از موضوعات اجتماعی و اقتصادی به انضمام اهمال و کم‌کاری مسئولان ذیربط است، درنوردیده شدن ایران توسط «سونامی خاکستری» یعنی عارضه غالب شدن جمعیت سالمند بر جمعیت جوان کشور، اجتناب‌ناپذیر است؛ مگر آنکه فکر و عمل عاجلی در این باره صورت گیرد.

خبرگزاری ایسنا

در هفته گذشته علاوه بر ثبت زلزله های بزرگتر از 3 تا 5 ریشتر در شهرهای مختلف استان فارس، در منطقه "انارک" استان اصفهان هم 9 زلزله بزرگتر از 2.6 و کوچکتر از 3.1 ریشتر رخ داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل تبلیغات خراسان شمالی گفت: یک میلیارد ریال منابع مالی برای تعمیر و بازسازی 23 خانه عالم این استان نیاز است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - امام بجنورد و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: شهرداران استان باید مکان‌های مناسبی را برای ورزش بانوان ساماندهی و آماده کنند تا آنان بتوانند بدون دغدغه در آن به فعالیت ورزشی بپردازند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مطابق آمار ارائه شده از سوی وزارت کار، تعداد کل جویندگان کار ثبت نام شده در سال 98، برابر 391280 نفر می باشد که تعداد 367616 نفر در دفاتر کاریابی خصوصی ثبت نام کرده اند که از این تعداد 77199 نفر حدود 21.0 درصد آنها به کارگمارده شده اند.

خبرگزاری تسنیم

مطابق آمار ارائه شده از سوی وزارت کار، تعداد کل جویندگان کار ثبت نام شده در سال 98، برابر 391280 نفر می باشد که تعداد 367616 نفر در دفاتر کاریابی خصوصی ثبت نام کرده اند که از این تعداد 77199 نفر حدود 21.0 درصد آنها به کارگمارده شده اند.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس پارک ملی گلستان معتقد است که جمعیت گونه حمایت شده مرال قرمز به عنوان بزرگترین گوزن بومی ایران با توجه به شرایط اقلیمی مناسب و مشارکت همیاران محیط زیست در حفظ حیات وحش در این پهنه بکر به بیش از 500 راس رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: 14 هزار کلاس درس در مهر ماه و دهه فجر امسال به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود که با این اقدام بخش زیادی از مشکلات کمبود فضای آموزشی برطرف خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - بجنورد - محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش روز چهارشنبه به منظور افتتاح چند پروژه عمرانی، دیدار با خیرین مدرسه ساز و حضور در جلسه شورای اداری به استان خراسان شمالی سفر کرد.

خبرگزاری دانا

محسن حاجی میرزایی با اشاره به عدم دسترسی برخی از خانواده ها و دانش آموزان به اپلیکیشن شاد، گفت: بر این اساس وزارت ارتباطات متعهد شده است که تا انتهای شهریور ماه سطح دسترسی برای تمامی دانش آموزان فراهم شود.

خبرگزاری دانا

محمد علی شجاعی گفت: در سفر وزیر آموزش و پرورش به این خراسان شمالی، تامین یکصد میلیارد تومان اعتبار برای ارتقای شاخص‌های آموزشی این خطه مصوب شد.

وب‌گاه عصر ایران

برای امسال 25هزار تبدیل وضعیت حق‌التدریسی‌ها در نظر گرفته شده که فرآیندهای مربوط به آن به همراه اولویت‌ها، امتیازات و بخشنامه‌های مربوطه ابلاغ شده است.

خبرگزاری ایسنا

وزیر آموزش و پرورش از جذب 25 هزار معلم حق‌التدریس در سال جاری در آموزش و پرورش خبر داد.