چهارشنبه 18 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

محمد علی شجاعی گفت: در سفر وزیر آموزش و پرورش به این خراسان شمالی، تامین یکصد میلیارد تومان اعتبار برای ارتقای شاخص‌های آموزشی این خطه مصوب شد.

وب‌گاه عصر ایران

برای امسال 25هزار تبدیل وضعیت حق‌التدریسی‌ها در نظر گرفته شده که فرآیندهای مربوط به آن به همراه اولویت‌ها، امتیازات و بخشنامه‌های مربوطه ابلاغ شده است.

خبرگزاری ایسنا

وزیر آموزش و پرورش از جذب 25 هزار معلم حق‌التدریس در سال جاری در آموزش و پرورش خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در دومین روز از سفر خود به استان خراسان شمالی پس از افتتاح چند پروژه عمرانی در بجنورد، در شورای اداری این استان حضور یافت. (عکاس: وحید خادمی)

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش در شورای اداری استان خراسان شمالی گفت: وزارت ارتباطات متعهد است تا ابتدای شهریورماه تمامی مدارس کشور را به شبکه اینترنت متصل کند.

خبرگزاری تسنیم

گروه استان‌ها - وزیر آموزش و پرورش در شورای اداری استان خراسان شمالی گفت: وزارت ارتباطات متعهد است تا ابتدای شهریورماه تمامی مدارس کشور را به شبکه اینترنت متصل کند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی گفت: درآمد امسال کشاورزان این استان بر اثر خسارت‌های مختلف به ویژه سرمای بهاره یک پنجم کاهش یافت و به 40 هزار میلیارد ریال رسید.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد_ ایرنا _ استاندار خراسان شمالی گفت: این استان برای رسیدن به شاخص میانگین فضای آموزشی کشور به ایجاد 42 هزار متر مربع فضای آموزشی دیگر نیاز دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نشان سفیر مدرسه ساز به علی اصغر مجرد عضو تیم ملی والیبال با حضور وزیر آموزش و پرورش اعطا شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه شرایط برای برگزاری کلاس‌های درس در سال تحصیلی جدید قابل پیش‌بینی نیست، ما آمادگی ارائه آموزش در هر وضعیت را داریم.

خبرگزاری میزان

مدیر اکتشاف سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: براساس مصوبات شورای تامین استان خراسان شمالی، هفته گذشته پروانه اکتشاف معدن آلبلاغ به نام ایمیدرو صادر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر اکتشاف سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: براساس مصوبات شورای تامین استان خراسان شمالی، هفته گذشته پروانه اکتشاف معدن آلبلاغ به نام ایمیدرو صادر شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر حج و زیارت خراسان شمالی گفت: از مجموع زائران حج تمتع امسال در این استان 63 درصد را افراد ساکن در نواحی شهری تشکیل می‌دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بهتر است بدانید که کودکان را باید از سن 7 سالگی به نزد متخصص ارتودسنی ببرید و در سن 10 تا 14 سالگی اقدام به درمان جدی مشکلات آن‌ها کنید. این محدوده‌های سنی توسط اغلب متخصصان ارتودنسی مورد تایید است.

خبرگزاری مهر

مدیر اکتشاف ایمیدرو اعلام کرد: براساس مصوبات شورای تامین استان خراسان شمالی، پروانه اکتشاف معدن آلبلاغ هفته گذشته به نام ایمیدرو صادر شد.