چهارشنبه 18 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانا

عقیل غلامی گفت: همزمان با روز قشر بسیج عشایر پروژه های محرومیت زدایی در مناطق عشایر نشین استان از جمله شهرستان های مانه و سملقان، شیروان و اسفراین افتتاح می شود.

خبرگزاری دانا

محمد محمدزاده جزئیات و روند اجرای پروژه گاوداری صنعتی 10 هزار و 100 راسی سه شرکت سرمایه گذاری داخلی در منطقه خرم آباد شیروان را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر حج و زیارت خراسان شمالی اعلام کرد: با نام‌نویسی هزار و 200 حجگزار در استان، 87 درصد از ظرفیت سال جاری کاروان‌های حج تمتع استان تکمیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل ستاد دیه خراسان شمالی گفت: نیکوکاران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون یک میلیارد ریال کمک کرده‌اند که بیشتر این کمک ها به صورت نقدی بوده است.

خبرگزاری تسنیم

رییس مرکز تحقیقات سیاستگذاری اقتصاد سلامت با بیان اینکه دستگاه‌های مسئول در حوزه جمعیت، نه احساس نگرانی دارند و نه برنامه و بودجه! گفت: کرونا درمان خواهد شد اما وقوع سقوط جمعیتی علاجی ندارد و عوارضش نیز جبران ناپذیر است؛!

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر جهادکشاورزی مانه و سملقان گفت: کشت پیاز بهاره در سطح 2 هزار هکتار از اراضی این شهرستان خراسان شمالی آغاز شده که پیش‌بینی می شود از این میزان 114 هزار تن محصول برداشت شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اداره زندان شیروان گفت: مردم نیکوکار این شهرستان خراسان شمالی تاکنون در جشن گلریزان امسال بیش از 500 میلیون برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به صورت مجازی کمک کردند.

خبرگزاری دانا

مجید درخشانی گفت: خراسان شمالی تاکنون 93 درصد از اموال غیرمنقول دولتی در اختیار خود را در سامانه سادا ثبت کرده است و در حال حاضر منتظر دریافت آیین نامه جدید دولت برای تعیین تکلیف این املاک هستیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس بسیج جامعه پزشکی با اشاره به اعزام هزاران نیروی بهداشتی و درمانی به نقاط مختلف، گفت: در طرح همدلی مشاوره های روانپزشکی برای افرادی که عزیزان خود را در این مدت از دست داده اند و خانواده های مدافعان سلامتی که در این راه شهید شدند انجام می شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی گفت: مردم مومن و نوعدوست این استان در شب‌های قدر امسال، 225 واحد خون اهدا کردند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 16 درصد رشد دارد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - شهردار اسفراین اعلام کرد: براساس مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا، ورود و حضور مردم به بوستان‌های این شهر خراسان شمالی از روز یکشنبه، 28 اردیبهشت تا اطلاع بعدی ممنوع شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی گفت: درآمد مصوب استان در سال گذشته چهار هزار و 370 میلیارد ریال بود که سه هزار و 550 میلیارد ریال آن محقق شد و این معادل 81 درصد درآمدهای پیش بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - عملیات اجرایی ساخت گاوداری 10 هزار راسی شیروان، بزرگترین پروژه گاوداری شرق کشور، عصر شنبه با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روستای خرم‌آباد این شهرستان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - بیش از 30 درصد قالیچه‌های ابریشم دوروی تولیدی روستای دویدوخ شهرستان مرزی راز و جرگلان خراسان شمالی، با سفارش مشتریان خارجی بافته و صادر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرمانده انتظامی فاروج از پلمپ 41 واحد صنفی متخلف از ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند تاکنون در این شهرستان خراسان شمالی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اسفراین گفت: 850 هنرمند در 10 رشته اصیل بومی در این شهرستان خراسان شمالی فعالیت می کنند که بیشترین آنها در بخش تولید نساجی سنتی است.