چهارشنبه 18 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - عملیات اجرایی ساخت ایستگاه راه‌آهن شهرستان اسفراین استان خراسان شمالی روز شنبه با تخصیص 350 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش رازوجرگلان استان خراسان شمالی گفت: پرونده مدارس خشتی و گلی شهرستان با نوسازی 21 مدرسه، امسال به طور کامل بسته شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: طرح جنگل‌کاری اقتصادی در سطح 75 هکتار از مراتع شهرستان مانه و سملقان با استفاده از گونه‌های جنگلی دو منظوره اجرا شد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: 550 تن برنج پاکستانی از سال گذشته به استان وارد شده اما توزیع آن به علت تامین نشدن ارز دولتی، محقق نشده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رزمایش ضیافت همدلی در خصوص کمک مومنانه به فقرا و نیازمندان، سفره‌های خالی 160 خانوار شهرستان فاروج در شرق استان خراسان شمالی را رنگین کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ایران، بعد از ظهر پنجشنبه 25 اردیبهشت تازه‌ترین آمار کرونا را اعلام کرد. به گفته جهانپور، در شبانه روز گذشته یک هزار و 808 مورد جدید ابتلا به کرونا گزارش شده و مجموعا تاکنون 114 هزار و 533 نفر در کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی گفت: اکنون 60 درصد از ظرفیت 234 میلیون مترمکعبی مخازن سدهای استان پر است.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون 114 هزار و 533 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 71 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 6 هزار و 854 نفر رسید.

وب‌گاه عصر ایران

در طول 24 ساعت گذشته، 71 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - متولیان حوزه سلامت اعلام کردند که اکنون در یک جنگ بیولوژیک با ویروسی جدید هستیم و با رعایت نکات بهداشتی، تجمع نکردن و رعایت فاصله با دیگران می‌توانیم این ویروس را شکست دهیم اما برخی افراد با نادیده گرفتن همه این موارد میدان را به حریف واگذار کردند تا امروز کرونا به تنهایی بتازد و قربانی بگیرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی گفت: بیماری سفیدک داخلی انگور در برخی تاکستان‌های پایین دست استان مشاهده شده است که به علت شرایط جوی چند روز گذشته احتمال شیوع آن وجود دارد.

خبرگزاری دانا

شاید اگر کمبود منابع درآمدی دولت در سال 99اتفاق نمی افتاد رییس جمهور در سال پایانی دوره ریاست جمهوری اش نیز بر لزوم حذف اشکالات قانونی آیین نامه فروش و مولدسازی اموال منقول و غیرمنقول مازاد دولتی به منظور جبران کسری بودجه سال 99 را به وزارت اقتصاد و دارایی دستور نمی داد و این مصوبه همچنان بر زمین می ماند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از رویش مجدد درختان میوه سرمازده این استان از جمله تاک، گردو و برخی دیگر از گونه‌ها باغی در چند روز اخیر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - تیم استان قزوین در مسابقات برخط دارت دانشجویان کشور که به میزبانی استان برگزار شد به عنوان قهرمانی دست یافت.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل امور عشایر خراسان شمالی گفت: ایل‌راه‌های عشایر استان در حوزه سرزمینی این خطه یکهزار و 200 کیلومتر است که برای تیغ‌زنی، مرمت و ساخت ابنیه افزون بر 60 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

خبرگزاری ایسنا

جلسه هم اندیشی مسئولان استان‌های حزب جمهوریت ایران اسلامی با دعوت قبلی از اعضاء و دستور جلسه مشخص بوسیله برنامه اسکایپ تشکیل شد.