پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - نمایندگان ایران در رشته‌های انفرادی سنگ و چرخ چمنی سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در بجنورد به مقام قهرمانی رسیدند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: برگزاری مسابقات جهانی این رشته در استان مرزی خراسان شمالی، هجمه تبلیغاتی دشمنان را، که به دنبال ناامن جلوه دادن ایران اسلامی بودند، بی‌اثر کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون اداره ورزش و جوانان شیروان گفت: عملیات ساخت گود کشتی باچوخه امیرآباد این شهرستان که از سال 94 آغاز شده است هم‌اکنون 70درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: پرونده 9 اثر طبیعی این استان برای ثبت در فهرست آثار طبیعی ملی مستندسازی و به شورای میراث طبیعی کشور ارسال شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - ورزش آیینی ایرانیان این روزها فراتر از مرزهای سیاسی و جعرافیایی گسترش یافته و در آستانه تبدیل شدن به یک کنش فراگیر ورزشی در سطح جهان است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی اعلام کرد: با هدف صرفه‌جویی و مدیریت انرژی، میزان مصرف گاز در ادارات و سازمان‌های دولتی این استان پایش می‌شود.

خبرگزاری دانا

دبیر کارگروه توسعه هواشناسی کاربردی خراسان شمالی گفت: براساس آخرین نقشه های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اوایل صبح سه شنبه در استان خراسان شمالی است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، روز دوشنبه با حضور 100 ورزشکار از 20 کشور در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: میزان بارش‌ها در استان سیستان و بلوچستان نسبت به پارسال رشد سه هزار و 300 درصدی داشته است.

خبرگزاری دانا

بهداری سپاه با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی ایرانشهر در ادامه تلاش‌ها برای محرومیت‌زدایی و اجرای طرح‌های مردم‌یاری و توجه به بهداشت و سلامت مردم مناطق محروم که توان مالی برای درمان خود را ندارند، اقدام به ویزیت رایگان و توزیع دارو در بین مردم روستای نوک‌آباد و روستا‌های همجوار کرد.

خبرگزاری ایسنا

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مه گرفتگی همراه با کاهش دید در محورهای 10 استان کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس حفاظت محیط زیست جاجرم گفت: هفت فقره پرونده خسارت وحوش به دامداران، باغداران و زراعت‌کاران این شهرستان خراسان شمالی در 9 ماه امسال بررسی شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال 70 درصد کاهش دارد.

خبرگزاری دانا

در سایه جوسازی‌های بین‌المللی مبنی بر عدم وجود امنیت برای برگزاری مسابقات ورزشی در ایران، ورزشکاران 20 کشور جهان این روز ها در بجنورد حضور دارند و به مرام و فرهنگ های بی‌نظیرایرانی ها اذعان دارند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی گفت: 80 درصد از 17 هزار تن پنبه تولیدی استان که امسال از سطح هفت هزار و 200 هکتار برداشت شد در شهرستان مانه و سملقان بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاندار خراسان شمالی از برگزاری سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در بحنورد با حضور 22 کشور و 100 ورزشکار خارجی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

استاندار خراسان شمالی با اعلام خبر برگزاری سومین دوره مسابقات جهانی ورزش های زورخانهای و کشتی پهلوانی در بحنورد و حضور 22 کشور و 100 ورزشکار خارجی در این رویداد گفت: با ایجاد زیرساخت های ماندگار و امن نشان دادن ایران میزبان رقابت‌های مختلف بین المللی خواهیم بود.