پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل شرگاز خراسان شمالی گفت: حوادث مشترکان این شرکت معمولا در سه ماه زمستان به شدت افزایش می‌یابد از این رو از مردم انتظار می‌رود خطر این حوادث را جدی گرفته و نکات ایمنی را بیشتر رعایت کنند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی که به میزبانی بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی جریان داشت، چهارشنبه‌شب با قهرمانی ایران پایان یافت. (عکاس: وحید خادمی)

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - ورزشکاران خارجی حاضر در سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از مهمان‌نوازی، مهربانی، فرهنگ بالا، امنیت، زیبایی و طراوات موجود در شهر بجنورد و استان خراسان شمالی، به عنوان نکات قابل توجه در این سفر ورزشی یاد کردند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی که به میزبانی بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی جریان داشت، چهارشنبه‌شب با قهرمانی ایران پایان یافت.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فتوت، جوانمردی، مرام، معرفت، حرمت، حیا و احترام همگی واژه هایی هستند که از دل و جان با ورزشکاران زورخانه ای از همان ابتدای کودکی تا کهن کسوتی عجین شده و جزئی از وجود آنها شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - جانشین پلیس راه کشور گفت: طبق آمار پزشکی قانونی در 9 ماه امسال علی‌رغم افزایش یک و چهار دهم درصدی جانباختگان در جاده‌های کشور نسبت به مدت مشابه پارسال اما، این استان کاهش 9 درصدی در این زمینه داشته است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - استاندار خراسان شمالی گفت: برگزاری سومین دوره رقابت‌های جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در این استان پیام صلح‌دوستی ایران را به جهان مخابره کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - ترویج و اعمال شیوه‌های اصولی مدیریت تغذیه و پرورش دام منجر به کاهش 50 درصدی مصرف خوراک دام سنگین و سبک در استان خراسان شمالی شده است.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان اعلام شد، انتخاباتی که قرار است همزمان با یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه برگزار و جایگزین افرادی که دار فانی را وداع کردند، تعیین شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - باستانی‌کار تاجیکستانی گفت: ایران آنگونه که شایسته میزبانی است رقابت‌های ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی را برگزار کرد و سطح این مسابقات بالا بود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - نایب قهرمان کباده جهان گفت: کشورهای شرکت کننده در سومین دوره رقابت‌های ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی قهرمانی جهان از شرایط میزبانی ایران ابراز خرسندی کردند و از امنیت کامل ایران راضی هستند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون اجتماعی بهزیستی خراسان شمالی گفت: تاکنون در این استان هیچ فرد کارتن‌خواب و یا بی‌سرپناهی شناسایی نشده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: میزان سرقت در این استان 20 درصدنسبت به پارسال افزایش یافته و اکنون بیشترین آمار زندانیان را سارقان تشکیل می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: 17 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات به نانوایی‌های استان در سال جاری پرداخت شد که این میزان تنها 30 درصد از مجموع تسهیلات در نظر گرفته شده برای این واحدها است.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - محمدرضا ابوالحسنی ورزشکار اصفهانی و کاپیتان تیم ملی در مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی قهرمانی جهان به میزبانی بجنورد، در رشته "چرخ تیز" به مقام قهرمانی رسید.

خبرگزاری دانا

استانداری خراسان شمالی امروز در محل سالن جلسات این نهاد میزبان نمایندگان اقتصادی سه کشور قزاقستان، پاکستان و ترکیه بود که مسئولان استان و این مهمانان در این نشست پس از تبادل نظرات بر لزوم تقویت و گسترش مراودات تجاری و گردشگری با یکدیگر تاکید کردند.