سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: صنوف تهیه، طبخ و توزیع غذا در ایام ماه مبارک رمضان حداکثر یک ساعت قبل از اذان مغرب می‌توانند اقدام به فعالیت توزیع غذا به صورت بیرون‌بر داشته باشند.

خبرگزاری دانا

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تزریق دو دوز واکسن سرخک در سن یک و یک و نیم سالگی برای ممانعت از ابتلای دوباره به ببماری سرخک کافی است، گفت: استان زنجان پوشش 100 درصدی به لحاظ واکسیناسیون بیماری سرخک دارد.

خبرگزاری دانا

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه به دلیل بار آلودگی میکروبی و شیمیایی فوق العاده زیاد فاضلاب خام یا پساب تصفیه خانه‌های فاضلاب محصولات کشاورزی تولیدی می‌توانند دارای آلودگی‌های متعدد باشند گفت: این امر تهدید جدی بر سلامت عمومی است.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - هیاهوی بچه ها و بوی مدرسه این بار نه در مهرماه که با طراوت بهاری به مشام می‌رسد و آموزش از پشت رایانه و گوشی‌های تلفن همراه به کلاس‌های درس و مدرسه بازگشته است و دانش‌آموزانی که از خانه‌نشینی به ستوه آمده‌اند اینک فصل جدیدی از علم و دانش را آغاز کرده‌اند.

خبرگزاری دانا

آیین و رسوم رمضانی مردم زنجان از گذشته دور تا به امروز، سرشار از معنویت و مهربانی و انفاق بوده است، آیین‌هایی که با غبار روبی مساجد آغاز و با بدرقه ماه مبارک به پایان می‌رسد. ا

خبرگزاری دانا

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه بیش از 800 هکتار از اراضی استان زنجان زیر کشت گیاهان دارویی است، گفت: طبق برنامه ابلاغی به سازمان امسال نیز 500 هکتار از اراضی دیم و آبی زیر کشت انواع گیاهان دارویی می‌رود.

خبرگزاری دانا

معاون ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: طبق بازدیدی که از مدارس در سطح استان انجام شده است بیش از 90 درصد دانش‌آموزان در مدارس حضور دارند.

خبرگزاری دانا

اردوی راهیان نور هر ساله به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سراسر کشور از جمله استان زنجان با شکوه بیشتری برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

جانشین پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته شاهد افزایش 25 درصدی تصادفات منجر به فوت بودیم، گفت: در یازده ماه سال گذشته 253 نفر در اثر تصادفات جاده‌ای در استان زنجان جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری دانا

رئیس هیئت سوارکاری استان زنجان، گفت: امسال برگزاری حدود 15 دوره مسابقه سوارکاری در استان زنجان پیش‌بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: امیدواریم این کانون ها بتوانند از ظرفیتی که در شرایط جدید دولت انقلابی ایجاد شده است، حداکثر استفاده و نقش‌آفرینی که در مهندسی کشور طراحی شده را داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در شرایطی که شهریورماه سال گذشته وزیر کار دولت عملا سیاست یارانه نقدی را در گفتگو با یکی از خبرگزاری‌ها رد کرده و آن را بی‌ارزش خوانده بود، پرداختن به مسئله یارانه نقدی بسیار حائز اهمیت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: درحالی که یکی از نمایندگان اتاق کشاورزی در اتاق بازرگانی ایران درباره پرداخت رقم حدود 300هزارتومانی این یارانه به هرخانوار گمانه‌زنی کرده بود، برخی کارشناسان به ابعاد این طرح و آثار پرداخت نقدی مستقیم به کارت بانکی سرپرست خانوار واکنش نشان دادند.

خبرگزاری دانا

نایب‌رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان گفت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک و 2 در زنجان به ترتیب 55 و 50 هزار تومان تعیین شده و قنادان موظف به رعایت این نرخ هستند.

خبرگزاری دانا

جهادگران قرارگاه دانشجویی عهد خدمت استان زنجان در منطقه اوریاد و پری ماهنشان در نوروز 1401 اقدام به خدمات‌رسانی به مردم محروم شهرستان ماهنشان کردند.