سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری میزان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: در سه ماهه نخست سال جاری خرید تجهیزات تخصصی انجام می‌شود و در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای کشور توزیع خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: در سه ماهه نخست سال جاری خرید تجهیزات تخصصی انجام می شود و در پایگاه های امداد و نجات جاده ای کشور توزیع خواهد شد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه از 25 اسفند 1400 تا امروز 2 هزارو 51 عملیات امداد و نجات در سطح کشور انجام شده است، گفت: استان های خوزستان، مازندران و اصفهان بیشترین عملیات های امداد و نجات را در طول این ایام به خود اختصاص داده اند.

خبرگزاری دانا

مجموعه تاریخی در روستای گنج‌آباد بخش انگوران شهرستان ماهنشان در حال تخریب بوده و غار «یل کورپو» در روستای میانج این بخش نیز مسیر سواره‌رو ندارد که مشکل مجموعه تاریخی گنج‌آباد به اختلاف بین وارثان برمی‌گردد و غار یل کورپو نیز اثر طبیعی بوده و به ثبت ملی نرسیده است.

خبرگزاری مهر

ارتباط بی‌واسطه مدیران با مردم امری است که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده که در همین راستا مسئولان قضائی بیش از یک میلیون ملاقات مردمی انجام داده اند.

خبرگزاری دانا

معاون امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه 2 هزار هکتار از اراضی استان زنجان زیر کشت گلرنگ می رود، گفت: بیشترین سطح زیر کشت مربوط به شهرستان ایجرود با هزار هکتار است.

خبرگزاری دانا

معاون سازندگی بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه از 2 تا 12 فروردین‌ماه اردوی جهادی نوروزی بسیج دانشجویی استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: بیش از 100 دانشجو در اردوهای جهادی نوروزی بسیج دانشجویی استان زنجان ایفای نقش خواهند کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ارتباط بی‌واسطه مدیران با مردم امری است که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و ایشان به مناسبت‌های مختلف ضرورت این امر را به مسئولین متذکر شده‌اند. معظم له در حکم انتصاب ریاست قوه قضائیه، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای را به «ارتباط با متن مردم و حضور در میان آنان» توصیه فرموده و این امر را دارای «برکات بسیار» عنوان کرده‌اند. مشی حجت‌الاسلام...

خبرگزاری دانا

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: یک قلاده پلنگ طی روزهای اخیر در روستای سلیمانبلاغ (از توابع بخش قره‌پشتلو شهرستان زنجان) به یک فرد، حمله‌ور و وی را از پشت زانوی چپ، زخمی کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مطابق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در برخی مقاطع محور چالوس سنگین، اما در سایر محورهای منتهی به مناطق شمالی کشور روان است.

خبرگزاری مهر

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام‌کرد که در شبانه‌روز گذشته براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2‌هزار و 489 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 3.7 درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مجمع تشخیص مصلحت نظام با همه مسئولیت‌هایی که برعهده دارد اما امسال روزهای بی‌دردسر و به‌دور از تنشی را گذراند و بیشتر سرگرم تدوین آیین‌نامه داخلی خودش و تدوین آیین‌نامه هیئت عالی نظارت بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام‌کرد که در شبانه‌روز گذشته براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2‌هزار و 489 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 3.7 درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

خبرگزاری دانا

شعار امسال تمام مسئولان را بر این باور رسانده است که باید توجه حداکثری به شرکت های دانش بنیان داشته باشند و علاوه بر تسهیلگری برای این شرکت ها، مانع زدایی را نیز سرلوحه کار خود قرار دهند با این وجود استان زنجان با اینکه دارای ظرفیت های مناسبی به لحاظ توسعه شرکت های دانش بنیان است ولی به دلیل وجود موانع بزرگ هنوز در ابتدای مسیر رسیدن به شعار امسال قرار دارد.

خبرگزاری ایسنا

44 نفرند که سالی پانزده شانرده‌بار دورهم جمع می‌شوند، دبیرخانه و هیئت عالی نظارت دارند و مجهز به پژوهشکده و مرکز تحقیقات‌اند، تعداد قابل‌توجهی کمیسیون و کمیته هم به این ساختار افزوده‌اند و موظفند اختلافات میان مجلس شورا و شورای نگهبان را حل‌وفصل کنند، پیش‌نویس سیاستهای کلی نظام را تهیه کنند و هرجا لازم شد درباره مسائلی که به آنان مربوط است اظهار نظر داشته باشند. مجمع تشخیص مصلحت نظام...