سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب با اعلام اینکه امشب ماه نو دیده نشده است، خبرداد که یکشنبه اول ماه رمضان خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس گزارش ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری یکشنبه اول ماه رمضان خواهد بود.

خبرگزاری دانا

امام جمعه زنجان گفت: مسئولان، سیاست گذاران و دانشمندان باید وارد میدان شوند و نقشه راه را ریل گذاری کنند تا به استقلال کامل اقتصادی برسیم.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا -- اگرچه واپسین روزهای نوروز 1401 در حال سپری شدن است و پس از 2 سال محدودیت به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، روز سیزدهم فروردین، ورود مردم و گردشگران به عرصه های طبیعی چشمگیر خواهد بود لذا رعایت تمام نکات بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی همچنان ضروری است.

خبرگزاری مهر

زنجان - وقتی بار سفر می‌بندی تا ایام نوروز را به عنوان گردشگر به نقاط مختلف سر بزنی، به نقطه‌ای برمی‌خوریم که آن را ابهر می‌نامند، شهرستانی که به صنعتی بودن در استان زنجان شهرت دارد.

خبرگزاری دانا

12 فروردین 1358 به مناسبت برگزاری همه‌پرسی توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و با رای بیش از 98 درصدی مردم به عنوان روز جمهوری اسلامی قرار گرفته که می‌توان گفت پایه‌های اصلی نظام در همین روز و با رای و نظر مردم شکل گرفت.

خبرگزاری دانا

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان گفت: اقتصاد کشور باید به سمت دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیانی برود که قادرند تمام حوزه‌های مشکلاتی کشور را هم شناسایی و هم رفع کنند.

خبرگزاری دانا

نایب‌رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان زنجان در خصوص گرانی گوشت قرمز در ایام پایانی سال و آستانه عید نوروز گفت: کمبود دام داریم چون در قیمت و توزیع نهاده‌ها مشکل داریم و از طرفی ارز ترجیحی حذف می‌شود.

خبرگزاری دانا

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خدابنده گفت: طبق اطلاعات موجود شهرستان خدابنده بیشترین آمار بازدیدکنندگان و مسافران نوروزی را به خود اختصاص داده است به طوری از 26 اسفند سال 1400 تا 9 فروردین جاری 19 هزارو 946 بازدید از اماکن طبیعی خصوصا غار کتله خور توسط مسافران و گردشگران انجام شده است.

خبرگزاری دانا

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» گفت: زیربنای هر کشوری با تولید، محکم می‌شود و حرکت به سوی ترقی و تکامل از آنجا آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانا

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ماهنشان گفت: در مجموع تا دیروز (9 فروردین) بیش از 5 هزار مسافر و گردشگر از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان ماهنشان بازدید کرده و در این مکان‌ها حضور یافته‌اند.

خبرگزاری دانا

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به‌تمامی ورزشکاران حاضر در اردو بازی‌های آسیایی ماهانه یک میلیون تومان پرداخت می‌کند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با تاکید بر اصلاح نقاط پرحادثه در محور قره‌پشتلو زنجان، گفت: اصلاح دو مقطع از این مسیر به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعلام شده که فعلاً تأیید نشده و موافقت‌نامه‌ها برای دریافت تاییدیه در دست پیگیری است.

خبرگزاری دانا

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه از آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی در استان تا روز گذشته 13 هزار و 600 بازدید از مراکز مختلف صورت گرفته است گفت: 6.5 تن مواد غذایی فاسد شناسایی و معدوم سازی شد.