سه‌شنبه 10 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به بازگشایی مدارس استان زنجان، گفت: تدریس در تمامی مدارس استان زنجان از امروز حضوری شد.

خبرگزاری دانا

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه 10 جاذبه مذهبی، تاریخی و طبیعی استان برای بازدید گردشگران در ایام نوروز جذابیت بازدید داشت، گفت: بقعه قیدار نبی (ع) شهرستان خدابنده استان زنجان با 19 هزار و 350 بازدید بیشتر آمار گردشگران را به خود اختصاص داد.

خبرگزاری دانا

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه کاهش قیمت کود‌های فسفاته و پتاسه تا 45 درصد تاثیر گذار بر افزایش میزان مصرف توسط کشاورزان و افزایش تولید محصولات کشاورزی خواهد شد، گفت: افزایش قیمت این کود‌ها در سال های اخیر مانع از این شده بود که کشاورزان با نسبت مشخصی از ان در تولید محصولات استفاده کنند.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در اولین هفته کاری سال جدید (منتهی به 14 فروردین) گفت: در مدت مذکور 183 میلیون و 113 هزار و 80 سهم و حق تقدم سهام در بورس منطقه زنجان معامله شد.

خبرگزاری مهر

در سال گذشته بسیاری از سواحل و اراضی ملی که به دست سودجویان تصرف شده بودند آزادسازی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مقابله با تغییر کاربری اراضی در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه به نحو جدیتری در دستورکار این نهاد قرار گرفته است؛ چنانکه رئیس قوه قضائیه در 18 آبان، اظهار داشت: «حداقل 10 سال است که نسبت به اصلاح قانون تغییر کاربری اراضی فریاد میزنم و هشدار میدهم، اما همچنان شاهد صدور مجوز تغییر کاربریها توسط کمیسیون ذیربط، شوراها و دهیاران هستیم؛ از نظر من احدی حق صدور مجوز تغییر کاربری اراضی را ندارد،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ساداتی نژاد گفت: در سال چهار هزار هکتار اراضی کشاورزی به صورت غیرمجاز دارند تغییر کاربری پیدا می‌کنند.

خبرگزاری دانا

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه چهار درصد از اراضی کشاورزی ما در ایران سند دارد، گفت: با سنددارکردن اراضی کشاورزی ترمز تغییر کاربری‌شان را می‌کشیم.

خبرگزاری مهر

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه چهار درصد از اراضی کشاورزی ما در ایران سند دارد، گفت: با سنددارکردن اراضی کشاورزی ترمز تغییر کاربری‌شان را می‌کشیم.

خبرگزاری مهر

زنجان - خدابنده شهرستانی با جذابه های بی شمار طبیعی و تاریخی است که سهم مهمی در جذب گردشگر برای استان زنجان دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، از ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری، بر اساس گزارش ستاد‌های استهلال و گروه‌های رصدی دفتر مقام معظم رهبری در سراسر کشور که به همراه تجهیزات رصدی در غروب روز گذشته (جمعه) اقدام به استهلال کردند، رؤیت هلال ماه رمضان در غروب روز جمعه امکان پذیر نبوده است؛ بنابراین ماه شعبان 30 روزه بوده و غره ماه رمضان 1443 روز یکشنبه 14 فروردین ماه خواهد بود. متن...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طبق گزارش ستادهای استهلال و گروه‌های رصدی دفتر مقام معظم رهبری در سراسر کشور، ماه شعبان 30 روزه بوده و غره ماه رمضان 1443 فردا یکشنبه 14 فروردین خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب با اعلام اینکه امشب ماه نو دیده نشده است، خبرداد که یکشنبه اول ماه رمضان خواهد بود.

وب‌گاه الف

بر اساس گزارش ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری یکشنبه اول ماه رمضان خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: بر اساس گزارش ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری یکشنبه اول ماه رمضان خواهد بود.