پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

رئیس دانشگاه زنجان گفت: با توجه به پروتکل‌های بهداشتی اعلام‌شده برای آموزش در صورت حضوری بودن کلاس‌ها امکان افزایش ظرفیت خوابگاه‌ها، سلف‌های سرویس و حمل‌ونقل عمومی وجود ندارد.

خبرگزاری دانا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه مبنای عمل در بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، مصوبات ستاد ملی کرونا خواهد بود، گفت: این به منزله این نیست که تا زمان نهایی شدن مصوبات ستاد ملی کرونا صبر کنیم بلکه روسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و مدیران آموزش و پرورش باید تمام تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را اتخاذ کرده و آمادگی هر نوع سناریو برای بازگشایی مراکز...

خبرگزاری دانا

راه‌های مختلفی برای رونق صنعت گردشگری در جهان مطرح است که به نظر می‌رسد توجه به این راهکارها موجب رونق بخش گردشگری در کشور شود.

خبرگزاری دانا

طرح واکسیناسیون خانه‌به‌خانه در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در سراسر استان زنجان به همت سپاه و بسیج اجرا می‌شود.

خبرگزاری دانا

کرامتی مدیرکل بحران استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی روی زنجان در اثر انفجار ترانس دچار حریق شد گفت: با تلاش آتش نشانان، آتش سوزی در این واحد تولیدی مهار شد.

وب‌گاه فرارو

پس از اقدامات تخصصی کارشناسان پلیس فتای استان زنجان متهمان در دو استان مختلف مورد شناسایی قرار گرفتند و ضمن هماهنگی با مقام قضائی از محل‌های سکونت و مخفیگاه خود دستگیر شدند.

خبرگزاری دانا

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به توزیع ماسک و اقلام ضدعفونی‌کننده در بین مردم گفت: پزشکان نیز در درمانگاه‌های سپاه، آمادگی کمک و ارائه خدمات به مردم را دارند و در هر جایی که لازم باشد، سپاه به عنوان یک وظیفه در همه حالات در کنار مردم قرار دارد.

خبرگزاری دانا

مرحله پنجم رزمایش طرح شهید قاسم سلیمانی سپاه انصارالمهدی (عج) صبح امروز 7 شهریورماه1400 با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) و جمعی از مسؤولان در استان آغاز شد. پس از این مراسم آیین افتتاح واکسیناسیون خودرویی، واکسیناسیون خانه به خانه و کمک مومنانه در راستای کنترل و کاهش بیماری کرونا کلید خورد.

وب‌گاه عصر ایران

در گام پنجم این طرح گردان‌های امام علی (ع)، بیت‌المقدس، کوثر و بسیج پزشکی در حوزه پیشگیری و آموزش به مردم و واکسیناسیون در منزل، بیماریابی فعالیت خواهند کرد.

خبرگزاری دانا

مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان از برگزاری رویداد بزرگ «ما شو» در حوزه خانواده و جمعیت در نیمه دوم شهریور خبر داد.

خبرگزاری دانا

مرحله جدیدی از رزمایش طرح شهید سلیمانی سپاه انصارالمهدی (عج) در سطح استان زنجان آغاز شد.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: بسیج، نماد خدمت بی‌منت برای جامعه است که در مسیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا قدم‌های بزرگی برداشته است.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: همانطور که در دوران دفاع مقدس در جای‌جای جبهه‌ها جان خود را فدا کردیم، امروز در عرصه مبارزه با ویروس کرونا نیز جان خود را برای سلامتی مردم، فدا کرده و تلاش می‌کنیم که ویروس منحوس کرونا به زودی نابود شود تا مردم با آسایش و آرامش کامل، زندگی کنند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه امسال، سال تولیدات کانون خواهد بود، گفت: 9 عنوان کتاب برای کنگره 3535 شهید استان زنجان آماده‌سازی و تصویرگری شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس فتای استان زنجان از ترفند جدید کلاهبرداری با هک اینستاگرام خبر داد.