پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه عصر ایران

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان تا 15 شهریور مهلت دارند تا سفارش خود را در سامانه ثبت کنند، افزود: ثبت سریعتر سفارشات موجب توزیع مطلوب کتب درسی می‌شود.

خبرگزاری مهر

فرصت شرکت در فراخوان عمومی واگذاری بناهای تاریخی با توجه به تعطیلات ناشی از مصوبات ستاد کرونا و درخواست‌های مکرر سرمایه‌گذاران مبنی بر نداشتن فرصت کافی برای تهیه مدارک تا 24 شهریور تمدید شد.

خبرگزاری دانا

عسگری فرماندار زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیماری کرونا در استان زنجان روند افزایش به خود گرفته است گفت: احتمال تعویق بازگشایی مدارس به دلیل شرایط شیوع کرونا در زنجان وجود دارد.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام حسن شجاعی، نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل عدم استفاده از ظرفیت‌های بالقوه، زنجان از استانداران ضعیف آسیب دیده است و به همین دلیل مجمع نمایندگان استان به دنبال فردی قوی و بومی برای سمت استانداری است.

خبرگزاری دانا

فغفوری رئیس سازمان صمت استان زنجان از سرمایه‌گذاری بزرگ صنعتی در حوزه مواد غذایی با برند معروف در استان زنجان خبر داد.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: معاملات سهام این منطقه طی هفته گذشته (6 تا 10 شهریور) 63 درصد نسبت به هفته ماقبل، رشد داشته است.

خبرگزاری دانا

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: با توجه به اینکه ممکن است یک نفر، عضو چندین تعاونی باشد اگر با همپوشانی حساب کنیم، بالغ بر 200 هزار نفر در سطح استان عضو تعاونی‌ها هستند اما اگر همپوشانی را در نظر نگیریم، طبق آخرین آمار 950 هزار نفر در سطح استان زنجان عضو تعاونی‌ها هستند.

خبرگزاری ایسنا

در هفته گذشته خشت استان فارس و پلدختر استان لرستان زمینلرزه‌هایی به بزرگای 3.4 را تجربه کردند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پایان بازدید از پروژه های در حال ساخت استان زنجان، گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام همچنان در اولویت برنامه های سازمان نوسازی مدارس است.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به پیش‌بینی صورت گرفته، امروز وزش باد در این استان خواهیم داشت که سرعت آن طی بعد از ظهر و به ویژه روز جمعه، شدیدتر خواهد بود.

خبرگزاری دانا

سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: مشکلات موجود بر سر راه تولید با تدبیر مقام معظم رهبری حل می‌شود و همه دستگاه‌های اجرایی و سپاه استان زنجان در این زمینه تلاش می کنند.

خبرگزاری دانا

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: محصول ناخالص داخلی استان به قیمت جاری طی سال‌های 1390 تا 1397 رشدی معادل 349.87 درصد داشته که متوسط رشد سالیانه آن 23.96 درصد بوده است.

خبرگزاری دانا

در کشور مواد معدنی مختلفی یافت می‌شود و یکی از غنی‌ترین استان‌های کشور از لحاظ مواد معدنی استان کردستان است که استفاده بهینه آن با استفاده از مدیریت افراد متخصص می تواند بعنوان شاه کلید توسعه اقتصادی قرار گیرد.

خبرگزاری دانا

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: عملکرد استان در پرداخت تسهیلات جهت تثبیت اشتغال به میزان 294 فقره تسهیلات به مبلغ 235 میلیارد ریال بوده است.

خبرگزاری دانا

فرشبافان در قالب بیمه تامین اجتماعی تحت پوشش قرار می‌گرفتند که با روی کارآمدن دولت روحانی از سال 93 نه تنها دیگر بیمه نمی‌شوند بلکه بیمه برخی بیمه‌شدگان نیز قطع شده و فرشبافان از قرار گرفتن تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نیز استقبال نمی‌کنند.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت طبق قانون جهش تولید مسکن مکلف شده که سالانه یک میلیون مسکن در سطح کشور ساخته شود، خاطرنشان کرد: فارغ از اینکه آیت‌اله رئیسی یا هر شخص دیگری به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شد نیز مکلف به اجرای این قانون بود.