یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: بر اساس مواد مصرح در قانون واحدهای تولیدی و صنعتی با بیش از 50 نفر نیروی کار ملزم به ایجاد مرکز مراقبت‌های بهداشتی شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: با اقدامات انجام شده شاهد گردش چرخ اقتصاد و واحدهای تولیدی هستیم که همین امر عاملی مهم در کاهش بزه‌های اجتماعی همچون گرایش به موادمخدر است.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: اربعین حرکتی تمدن‌ساز در راستای عقلانیت شیعی است.

خبرگزاری مهر

قوه قضائیه در راستای اجرای بدون تبعیض قانون کاهش مجازات اسلامی، نرگس محمدی را از زندان آزاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در زمان حاضر بارش باران همراه با مه غلیظ در مسیرهای کوهستانی این استان موجب لغزندگی و کاهش دید افقی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان زنجان در این مورد گفت: مجازات این فرد با استفاده از قانون اخیرالتصویب کاهش مجازات حبس، تقلیل یافت و از زندان آزاد شد. وی با بیان اینکه دادگاه در مورد این محکوم اعمال تخفیف کرد و با رافت اسلامی آزاد شد، افزود: نرگس محمدی ده سال مجازات حبس لازم الاجرا داشت که با استفاده از قانون کاهش مجازات...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قوه قضاییه در راستای اجرای بدون تبعیض قانون کاهش مجازات اسلامی، نرگس محمدی را از زندان آزاد کرد.

خبرگزاری ایسنا

رییس کل دادگستری استان زنجان از آزادی نرگس محمدی - فعال حقوق بشری - خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ودرمانی استان زنجان گفت: بیماری کرونا در تمام طیف سنی وجود دارد و اغلب و عمده بیماران در این استان را افراد بالای 40 سال تشکیل می دهند که نسبت به موج دوم نیز، سن ابتلا 10 سال کاهش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: میزان آگهی پرداختی به 32 رسانه استان در سال گذشته پنج میلیارد و 282 میلیون ریال و این رقم در 6 ماهه اول امسال 2 میلیارد و 250 میلیون ریال برای 27 رسانه استانی بوده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در سال زراعی امسال بیش از 308 هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان به کشت گندم اختصاص یافته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - روزهای پاییزی هزاران رنگ در حالی فرا رسید که امسال نگرانی از شیوع ویروس‌های مخصوص این فصل با جولان ویروس منحوس کرونا مضاعف شده است و به گفته کارشناسان هم زمانی عرض اندام این 2 ویروس و علائم مشابه ابتلا به آن در صورت بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی روزهای سختی را برای عموم مردم به خصوص سیستم بهداشت و درمان رقم خواهد زد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: هیئت های مذهبی می توانند با بهره گیری از رسانه های اجتماعی و ظرفیت های فضای مجازی روایت گر اربعینی باشند که امسال از محرومند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: هزینه راهپیمایی اربعین امسال صرف رزمایش کمک‌های مومنانه به منظور رفع مشکلات معیشت محرومین می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: امسال قریب به 240 هزار تن انواع محصول انگور از سطح تاکستان‌های این استان برداشت شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: به رغم اینکه متولی بهداشت و درمان در کشور، وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی است اما باید اذعان داشت بخش درمان تامین اجتماعی بار عظیمی از مشکلات حوزه سلامت کشور را از دوش این وزارتخانه برداشته است.