یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از سوی 217 تیم هلال احمر برای 36 هزار و 755 نفر از عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) در قالب طرح " نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال" خدمات ارائه شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - 38 بنگاه معاملاتی املاک متخلف با دستور قضایی از سوی دادستان مرکز استان در زنجان پلمب شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس مجمع نمایندگان استان زنجان و نماینده مردم شهرستان‌های ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی، گفت: رمز موفقیت نیروی انتظامی داشتن روحیه جهادی و انقلابی کارکنان خدوم و متعهد آن است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کریم شعبانی از صنعتگران هنرمند زنجانی و سازنده چاقوهای هنری، موفق به دریافت نشان درجه یک هنر شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات زنجان در هفته جاری موضوعات مختلفی را در سرخط اخبار و صفحات نخست خود انعکاس دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به موضوع خروج حجم بالای نقدینگی از شبکه بانکی استان برای سرمایه‌گذاری در بورس و هشدار دادستان زنجان به مشاوران املاکی که موجب دامن زدن به موج گرانی در شهر زنجان می‌شوند، اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نرخ مصوب سرویس مدارس برای سال تحصیلی 1400 - 1399 شامگاه چهارشنبه در شانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان زنجان اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: فلسفه قراردادهای جاری به جهت ماهیتی به دلیل وضعیت اجرای کار تغییر کرده و دست مدیران در مواجه با پیمانکاران برای پیشبرد پروژه‌ها بسته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای زنجان از بعداز ظهر امروز / 13 شهریور / با رعد و برق متناوب، گاهی با رگبار پراکنده باران و وزش باد نسبتا شدید مواجه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: کندی کار از مدیرانی که دارای پروژه و اعتبار مورد نیاز هستند قابل قبول نیست و در خصوص این مدیران تصمیم‌گیری می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق گفته ستاد انتخابات کشور، نامزدهای انتخاباتی برای تبلیغات خود باید سبک تبلیغات کرونایی را اجرا کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طی سال جاری آموزش و پرورش استان در مسابقات فرهنگی و هنری که به صورت آنلاین برگزار شد، حدود 100 رتبه کشوری را کسب کرد و در حوزه پرورشی نیز طی سال تحصیلی جدید برنامه های وسیع‌تری را لحاظ کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به مسائل اشتغال و معیشت و بهبود شرایط فعلی خوب توجه نکنیم به مشکلات حادتری در کشور دچار خواهیم شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طی 10روز گذشته، تیم‌های امداد و نجات هلال احمر استان برای 103 نفر متاثر از 22 حادثه امداد رسانی کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چند نرخی کردن ارز موجب ایجاد مشکلات شده است، گفت: اعطای ارز 4200 تومانی ثروت بادآورده ای را نصیب برخی کرد و متاسفانه یک سبک جدید زندگی را به وجود آورده است که به سود کشور نیست.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرماندار زنجان از کمبود تخت‌های مراقبت های ویژه (ICU) در این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه نیاز به حمایت تشکل‌های مردم نهاد داریم تا بخشی از کمک‌های خیران را به سمت افزایش ظرفیت‌های تخت‌های بیمارستانی سوق دهند.

خبرگزاری میزان

استاندار زنجان 4 هزار همیار سلامت در استان به کاهش کرونا کمک کردند، گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته، مراجعه سرپایی ما هم اکنون از یک هزار و 200 به 250 نفر رسیده و از 120 نفر روزانه تست می‌گیریم. بستری‌های ما روزانه به زیر 40 نفر رسیده است.