یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: بیماری بوتولیسم در زنجان 43 نفر را راهی بیمارستان کرد که از این تعداد یک نفر به علت شدت آسیب وارده پس از اعزام به یکی از بیمارستان‌های تهران فوت کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید به منظور پیشگیری از ابتلای دانش آموزان به ویروس کرونا، لازم است شیوه نامه بهداشتی در تمامی مدارس استان جدی گرفته شود.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: از محل سد گاوشان کامیاران چهل میلیون و 200 هزار مترمکعب آب برای تامین آب شرب، کشاورزی و زیست محیطی این استان تخصیص یافته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از پنج هزارو 500 خدمت مشاوره ای و روان شناختی حضوری در مراکز مشاوره ارایه شد که نشان از اشاعه فرهنگ مشاوره و بهره مندی مناسب از ظرفیت های تخصصی موجود در سطح استان است و می تواند گام مهمی در ارتقاء سلامت روان آحاد جامعه باشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر هیات بدمینتون استان زنجان گفت: تیم زنجان با آمادگی کامل در رقابت‌های امسال لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های ایران حاضر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: 17 شهریور موجب شد تا شکل گیری انقلاب اسلامی با شتاب بیشتری محقق شده و کمر رژیم شاهنشاهی بشکند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه صادرکنندگان افسران جبهه جنگ اقتصادی در شرایط امروز کشور هستند، گفت: تصمیمات در این حوزه نباید قهری باشد چراکه با تعامل مشکلات حل شدنی است تا قوانین نیز اجرایی شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از بازگشایی موزه‌های این استان خبر داد و گفت: از امروز /15 شهریور / بازدید از موزه‌های استان برقرار است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 100 درصد مدارس مقطع متوسطه اول و دوم، 88 واحد هنرستانی اعم از کارو دانش و فنی و حرفه‌ای و 156 واحد نظری این استان تحت پوشش شبکه اینترنت و فضای مجازی قرار دارند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ابتدی مرداد ماه سالجاری تاکنون یک‌هزارو 124 نفر از اعضای خانه‌های هلال در سطح این استان از آموزش‌های همگانی و کمک‌های اولیه بهره‌مند شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با غرق شدن یک مرد 50 ساله در سد خاکی گلابر شهرستان ایجرود، تعداد غرق شدگان در سدها و رودخانه‌های این استان به 6 تن رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - همزمان با سراسر کشور زنگ سال تحصیلی جدید حدود 200 هزار دانش آموز زنجانی در2 هزار و 400 واحد آموزشی 14 منطقه آموزشی استان زنجان در شرایط کرونایی متفاوت تر از هر سال نواخته شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دانش‌آموزان در حالی سال تحصیلی جدید کرونایی را از 15شهریور در برهه‌ای خاص آغاز می‌کنند که هر چند وزارت آموزش و پرورش از هفته‌ها قبل همه شرایط را برای آماده سازی مدارس با وضعیت‌های مختلف این بیماری مهیا کرده، اما خانواده‌ها با بیم و امید هم نگران سلامت فرزندان خود برای حضوری بودن کلاس‌های درس هستند و هم امید به افزایش کیفیت آموزش و تداوم تعلیم و تربیت آنان دارند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای این استان از امروز تا پایان روز دوشنبه، 4 تا 6 درجه سانتیگراد گرم خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: قایق‌های تفریحی فاقد مجوز استاندارد، در مجموعه تفریحی سد خاکی گاوازنگ زنجان، با همکاری کارشناسان این اداره کل و ماموران نیروی انتظامی استان، پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در حال حاضر آزاد راه‌های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز، شلوغ و پرحجم است.