یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مسابقه کتابخوانی با موضوع شهدای ناجا با محوریت کتاب "در مسیر آسمان" از سوی معاونت اجتماعی این نیرو برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات تکواندو استان زنجان گفت: فعالان در ورزش تکواندو زنجان برای دستیابی این رشته ورزشی پرطرفدار به روزهای اوج و شکوه، تلاش جدی می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر ثبت آثار گفت: 73 اثر منقول از استان‌های زنجان، بوشهر، خراسان رضوی، استان یزد، استان اردبیل، استان گلستان، موزه ملی قرآن کریم و موزه ملی ایران واجد ارزش ثبت ملی تشخیص داده شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: با مشارکت مطلوب خیران و حامیان زنجانی میانگین سرانه ماهیانه دریافتی فرزندان ایتام تحت حمایت کمیته امداد این استان از محل کمک حامیان و خیران در پایان پنج ماهه امسال به بیش از 789 هزار تومان افزایش یافته است.

خبرگزاری مهر

مصطفی پورعلی گفت: 73 اثر منقول از استان‌های زنجان، بوشهر، خراسان رضوی، استان یزد، موزه ملی قرآن کریم، استان اردبیل، استان گلستان و موزه ملی ایران واجد ارزش ثبت ملی تشخیص داده شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوؤل واحد آموزش و مربیان هیات فوتبال استان زنجان گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت هنرآموزان، مدارس فوتبال این استان به حالت تعطیل درآمده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: پایش بیماری کرونا و نظارت جدی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس امری ضروری بوده اما موضوع نگران کننده در مدارس حاشیه شهر زنجان به ویژه 2 منطقه این شهر، ازدحام زیاد والدین دانش‌آموزان است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: نیاز امروز کشور به عالم و روحانی بیش از هر زمان و دوران دیگری احساس می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس چهار روز دیگر - جمعه - در 11 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد تا تکلیف 11 کرسی خالی بهارستان مشخص شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان گفت: در زمینه خرید نقطه به نقطه گندم و هم میزان درصد تحقق موارد پیش بینی شده آن مشکل خاصی در این استان وجود نداشت و از طرفی طبق گزارش ها قاچاق این محصول نیز بسیار روند کاهشی داشته و با متخلفان برخوردهای لازم انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: زنجان در حوزه پیشرفت طرح‌های مربوط به مسکن ملی، جزو استان‌های پیشرو در سطح کشور است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تقویت مستمر بازدیدهای کارشناسان از مدارس سطح استان گفت: اولویت نخست در مدارس استان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توجه به این مهم است و مدارسی که بتوانند پروتکل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند، کلاس‌ها را حضوری برگزار می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: این استان با توجه به موقعیت مکانی و جغرافیایی و همجواری آن با هفت استان که از ابتدای شیوع کرونا در وضعیت نارنجی و یا قرمز بودند، بهترین و مناسب‌ترین وضعیت را از حیث شیوع کرونا و کنترل این بیماری دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - هنوز مدت زیادی از بازگشایی مدارس در روزهای کرونایی کشور سپری نمی‌شود و در این میان بررسی میدانی خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد هر چند کلاس‌های حضوری در تمامی مقاطع تحصیلی در حال برگزاری است اما خانواده‌های زنجانی همچنان با دلهره موضوع مهم رفتن و یا نرفتن را پیگیری می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان به ضرورت همکاری و اقدام شفاف دستگاه‌های اجرایی در خدمات رسانی به سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: هیچ کس حق ندارد هزینه سرمایه‌گذاری در استان را افزایش دهد.