یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

شاهین فر معاون مسکن راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه بررسی شرایط متقاضیان مرحله دوم مسکن ملی در استان زنجان هنوز به اتمام نرسیده است گفت: بعد از اتمام قرعه کشی مرحله اول کارهای اداری مرحله دوم آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: با استفاده درست از مکتب عاشورا، بی‌شک مجموعه قدرتمندی به وجود خواهد آمد که در برابر هر جریان غیردینی و استکباری ایستادگی کرده و کیان اسلام را از طوفان‌های سهمگین حفظ خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: هم‌اکنون روزانه 300 هزار عدد ماسک توسط 7 هفت واحد صنعتی استان تولید می‌شود که از این تعداد چهار هزار و 500 عدد ماسک N95 و چهار هزار عدد فیلتردار است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: امسال 50 میلیارد ریال برای تجهیز راهدارخانه‌ها، تجهیزات و ماشین آلات این اداره کل پیش بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: رقابت اقتصادی 12 رکن دارد که عملیاتی شدن پژوهش‌ها از ارکان اصلی این رقابت‌ها است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری بزرگداشت شهدای عملیات محرم این استان به صورت حضوری، این برنامه در فضای مجازی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته، زنجان با میزان دمای حدود پنج درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان دومین مرکز استان خنک کشور ثبت شد.

خبرگزاری میزان

استاندار زنجان با اشاره به اقدامات در نظر گرفته شده برای بهره برداری در هفته دولت گفت: 994 طرح در هفته دولت در این استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفرهای استانی، ساخت مسکن و ارائه تسهیلات به ایثارگران، تلاش برای احیا ظرفیت ماده قانونی احکام ایثارگران، استخدام فرزندان شهدا و جانبازان، تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا، نشست‌های علمی با نخبگان شاهد و ایثارگر، دیدار با فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی و برگزاری همایش‌ها از مهم‌ترین اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت تدبیر و امید است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین رییس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان در امور اجتماعی گفت: قرار گرفتن در وضعیت اوج بیماری کووید - 19 موجب کمبودهایی در بخش بهداشت و درمان خواهد شد که در این صورت رفع نیازها و افزایش تخت‌های بیمارستانی نیازمند مشارکت‌های مردمی و خیران است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: 68 درصد مردم این استان در اماکن و مرکز عمومی از ماسک استفاده می‌کنند که این میزان نسبت به سه هفته گذشته هفت درصد کاهش پیدا کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری این استان به منظور تکمیل فاز یک و رسیدن به مرحله افتتاح و بهره‌برداری نیازمند 250 میلیارد ریال اعتبار است.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - فرماندار سمیرم گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم در این شهرستان با رعایت کامل شرایط و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

محرم امسال به دلیل شرایط کرونایی، حال و هوای متفاوتی با ممنوع شدن بسیاری از برنامه‌های هرساله حاکم شده است و فضا برای نوآوری در عزاداری فراهم شده است.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: اجرای عملیات محرم از اهمیت ویژه‌ای در دوران دفاع مقدس برخوردار بود و رزمندگان حسین‌وار در ماه پیروزی خون بر شمشیر بر دشمن تاخته و تلفات سنگینی را به نیروهای دشمن وارد کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان گفت: برای سال جدید تحصیلی 14 رشته جدید در مقاطع کاردانی و کارشناسی در مراکز این دانشگاه در استان راه اندازی شده است.