دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان هیچ شهرستان و شهری در زنجان به لحاظ کرونا در وضعیت سفید نیست و بر این اساس، مراسم جمعی روز عرفه برگزار نمی‌شود بلکه از ظرفیت‌های فضای مجازی و صدا و سیما برای بهره‌مندی از معنویات این روز بزرگ استفاده خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک‌هزار و 176 فقره تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی، اشتغال، مسکن و ودیعه مسکن به مبلغ 80 میلیارد ریال از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند پرداخت شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان، گفت: طی سه ماهه نخست امسال جاری 112 مورد اخطاریه برای واحدهای صنعتی آلاینده استان از سوی این اداره کل صادر شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: نگاه به موضوع آموزش باید کاربردی باشد چرا که آموزش به عنوان یک اصل مهم در ماموریت‌های پلیسی لحاظ شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ملی‌پوش سابق تیم ملی رویینگ گفت: 2 سال است که بدلیل فراهم نبودن شرایط تمرین در زنجان، از این رشته خداحافظی کردم اما برای کسب مدال قهرمانی آسیا در هند و آمادگی لازم جهت حضور موفق در بازی‌های آسیایی 2022 به تیم ملی بازمی‌گردم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته، گیلوان از توابع شهرستان طارم با میزان دمای 41 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه این استان گزارش شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: پویش ملی " ازدواج جوانان با همراهی خیران" در زنجان در راستای حمایت از زوج‌های جوان و جوانان در آستانه ازدواج راه‌اندازی شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: به‌رغم اینکه زنجان، یکی از استان‌های معدنی کشور است اما هنوز هم بخشی از مواد اولیه و خاک معدنی وارد می‌شود که استخراج مواد اولیه از معدن زیرزمینی سولفوره انگوران می‌تواند سهم اساسی در تامین نیازهای استان و کشور داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: مجموع افراد مراجعه کننده به مراکز درمانی 16 ساعته سرپایی این استان تاکنون 71 هزارو 14 نفر و تعداد کل نمونه‌های گرفته شده 39 هزارو 714 مورد بوده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: بخشی از نیاز کشور به خاک روی، وارد شده و سبب خروج ارز از کشور می‌شود که با افتتاح معدن زیرزمینی سولفوره انگوران خوشبختانه واردات نخواهیم داشت و به جلوگیری از خروج ارز از کشور، کمک می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: ظرفیت فرآوری مواد معدنی در کشور جوابگو است و از این رو 100درصد مواد استخراجی از معدن زیرزمینی سولفوره انگوران وارد چرخه فرآوری شده و تبدیل به ارزش افزوده می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: طبق پیش بینی ها تا سه ماه آینده 272 تخت بیمارستانی و 90 تخت آی‌سی‌یو و بخش اطفال در بیمارستان های استان افزوده خواهد شد تا بتوان موج سوم بیماری کرونا را سپری کرد.

خبرگزاری مهر

کمیته امداد و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با هدف تأمین لوازم و مایحتاج مددجویان تحت حمایت، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به اهمیت معادن در مقام رشد و توسعه کشور تاکید کرده و فرمودند معادن باید نفت دوم کشور باشد یعنی در تحریم‌ها جایگزین خوبی برای خام‌فروشی نفت است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: این استان در کنار مزین بودن به پایتخت شور و شعور حسینی، دیار غواصان دریادل و مهد خیران، یکی از 10 استان برتر معدن‌خیز کشور بوده و هم‌اکنون بیش از 50 واحد شمش روی در این استان فعالیت می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: امسال سال خاصی در زمینه زیربناهای بخش معدن و صنایع معدنی در کشور بوده و ایجاد این زیرساخت‌ها در اولویت قرار دارد.