دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان طی پیامی شهادت سرباز مدافع وطن، شهید مهدی ملکی را به خانواده وی و مردم این استان تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: رونق کارآفرینی و تقویت مهارت‌های جوانان از طریق آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی، زمینه‌ساز تحقق جهش تولید است.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - کانون توجه دولتمردان در بهره برداری، اختصاص اعتبار به تکمیل طرح ها، بازدیدها و شرکت در نشست ها در آغازین روزهای هفته دوم مرداد، معطوف به 15 استان بود که از مهمترین این پروژه ها می توان به طرح 2 خطه کردن راه آهن قزوین - زنجان، بازدید از پروژه بزرگراه دشت ارژن - ابوالحیات، افتتاح مجتمع فولاد روهینا جنوب و کلنگ زنی ساخمان پارک علم و فناوری در همدان اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسؤول دبیرخانه ستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تاکنون 86 درصد از دانش‌آموزان استان زنجان کار ثبت نام خود را در سامانه سناد انجام داده‌اند، اما 14 درصد هنوز ثبت نام نکرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سفر معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایمیدرو به زنجان از مهمترین رویدادهای خبری این استان در هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی هوا اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته، زنجان و ارومیه با دمای 13/5 درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان سومین مرکز استان خنک کشور به ثبت رسیدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر ستاد نظارت بر امور باشگاه‌های هیات پزشکی ورزشی استان زنجان گفت: تا به امروز، هیچ یک از باشگاه‌های ورزشی این استان که با شیوع ویروس کرونا متضرر شده‌اند، تسهیلات بانکی دریافت نکرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: کرونا، ویروس جدیدی است که هیچ فردی در مقابل آن ایمنی ندارد و تا زمانی که واکسنی برای آن تهیه نشود، نمی‌توان این بیماری را به صورت کامل کنترل کرد و بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد ایمنی افراد بهبودیافته 2 تا 3 ماه بیشتر دوام پیدا نمی‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام خود به مناسبت آغاز به کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و در دیدار اخیر خود با نمایندگان مجلس، منشور تذکراتی داشتند که امیدواریم نمایندگان، سرلوحه رفتار و کردار خود قرار دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین خانی اظهار داشت: روز گذشته در راستای ماموریت کنترل و پایش نوار مرزی دو نفر از مرزبانان سردشت به درجه رفیع شهادت نائل شدند. وی تصریح کرد: شهید سرباز وظیفه مهدی ملکی اهل استان زنجان و کادر متین ساعدی اهل سنندج بودند. فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی شهادت این دو بزرگوار را به خانواده شهدا تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مبارزه و پیشگیری از سرقت از مطالبات و انتظارات به حق مردم و از اولویت‌های اصلی پلیس است و به همین منظور پلیس این استان برای مقابله با آن عزم جدی دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان گفت: این تفاهمنامه بر اساس وظیفه اجتماعی و در راستای حمایت از معتادان بهبودیافته و ایجاد فرصت اشتغال برای آن‌ها منعقد شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: طی تیرماه سال جاری، چرای غیرمجاز 809 واحد دامی در مراتع این استان اتفاق افتاد که این دام‌ها با پیگیری یگان حفاظت، اخراج شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد پس از بروز پیک بیماری کووید -19 و کاهش شمار مبتلایان، عادی انگاری در بین عموم رواج می‌یابد که بروز همین مساله به شعله‌ور شدن بیماری منتهی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

دارنده مدال برنز میکس تیمی بازی های آسیایی جاکارتا گفت: برای استخدام شدن در اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان بیش از یکسال است که دوندگی می کنم اما تازه بعد از پنج ماه متوجه شدم که نامه ارسال شده از وزارت ورزش و جوانان در کارتابل اداره کل باقی مانده و هیچ ترتیب اثری به آن داده نشده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: میانگین تعداد بیماران کرونایی بستری در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان‌های این استان حدود 80 نفر است که از این تعداد 54 درصد را بیماران بدحال تشکیل می‌دهند.