دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تعطیلی اماکن ورزشی شهرستان‌های زنجان، ماهنشان، ابهر و خرمدره به منظور پیشگیری از ابتلای ورزشکاران و مربیان به ویروس کرونا بعد از سه هفته متوالی، به مدت یک هفته دیگر نیز تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: طی یک سال گذشته حجم سرمایه گذاری‌های صنعتی در این استان از 2 هزار و 500 میلیارد تومان به بیش از 10 هزار میلیارد تومان رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: میزان دمای هوای این استان از امروز / سه شنبه 7 مرداد ماه / روند کاهشی به خود می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با توجه به تاکید دولت مبنی بر جمعبندی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، برنامه‌ریزی برای اتمام 60 کیلومتر راه در سه محور این استان انجام شد که با اتمام این پروژه‌ها تا پایان سال جاری، 120 کیلومتر از راه‌های اصلی استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای اجرای 27 طرح جهت تحقق جهش تولید در استان زنجان، در مجموع 6 هزارو 646 میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه از یکم مهرماه یکسان سازی حقوق بازنشستگان آغاز می‌شود، گفت: 32 هزار میلیارد تومان برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هزینه می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: نیمی از منازل مسکونی روستایی در کشور مقاوم‌سازی شده است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در استان زنجان 27 طرح و پروژه در بخش جهش تولید در نظر گرفته شده که 6792 فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تبلغات اسلامی استان زنجان گفت: مراسم پر فیض عرفه در مکان‌های رو باز با نظارت کارشناسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان و اخذ مجوزها برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

نشست هماهنگی ستاد گرامی‌داشت سالروز ورود آزادگان به میهن و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در زنجان به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: با وجود کاهش شدید منابع مالی دولت، در شرایط کنونی 2 میلیون نفر در طرح‌های عمرانی کشور مشغول به کار هستند و هیچ یک مجبور به اخراج نشده اند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: 23 میلیارد تومان از خزانه دولت برای تکمیل طرح الحاقی 144 تخت‌خوابی بیمارستان ولیعصر، اختصاص می‌یابد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهرماه امسال آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، پروژه 2000 واحدی مسکن محرومان استان زنجان کلنگ خورد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: قبل از پایان سال، سنندج هم به شبکه ریلی سراسری متصل خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه عملیات اجرایی احداث 2 هزار واحد مسکونی برای محرومان در زنجان آغاز شد.