دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

حاج کاظکی مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با اشاره به فعال شدن 25 اکیپ جهت نظارت بر ذبح دام‌ها در عید قربان گفت: از این تعداد 12 اکیپ ثابت و 13 اکیپ سیار است.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - هفتمین روز مرداد ماه در حالی با همزیستی ویروس کرونا سپری شد که امروز با اضافه شدن قم در وضعیت هشدار 26 استان کشور در وضعیت قرمز یا هشدار کرونا قرار دارند و برای بهبود شرایط چاره ای جز رعایت دستورات بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از سفر و تجمعات نیست.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: جهاددانشگاهی باید متصل‌کننده صنعت و دانشگاه باشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور روز دوشنبه / 6 مرداد / برای بازدید، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی چند طرح عمرانی به زنجان سفر کرد که حاصل این سفر، عایدی 425 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام استان بود که تاکید بر بهره‌برداری از بخش زیادی از این طرح‌ها تا پایان سال جاری است.

خبرگزاری ایسنا

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: باید از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی در باشگاه علمی‌فرهنگی دانشگاه علوم‌پزشکی استفاده کنیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: 11 واحد تولید کنسانتره سرب و روی با ظرفیت 2 میلیون و 680 هزار تن و 52 واحد تولید شمش روی با ظرفیت حدود سه میلیون تن در این استان فعالیت می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: سیلندرهای اکسیژن طبی ناایمن با رعایت جوانب استاندارد، از چرخه مصرف خارج می‌شوند و این موضوع با توجه به شرایط کرونایی حاکم و نیاز بیش از پیش به آنها اهمیت بسزایی دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - محمدباقر نوبخت برای بازدید از پروژه 2خطه کردن راه‌آهن زنجان - قزوین، طرح سبزه‌میدان، بیمارستان 144 تختخوابی ولی عصر (عج) و مصلای نماز جمعه، پروژه‌های راه اصلی مسیرهای زنجان - بیجار، قیدار - سلطانیه و زنجان - تاکستان و کلنگ‌زنی و افتتاح مسکن محرومان روستایی در روستای احمدکندی به زنجان سفر و در جلسه شورای برنامه ریزی این استان شرکت کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: امسال میزان زادآوری حیات وحش این استان با توجه به بارش‌های مناسب و پوشش گیاهی غنی، خوب و امیدوار کننده است و این افزایش جمعیت گونه‌های جانوری بطور قطع و یقین، طبیعت زنجان را جذاب و تماشایی‌تر خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: با سفر معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به این استان در مجموع 425 میلیارد تومان اعتبار عاید زنجان شد که بیش از 300 میلیارد تومان از این مبلغ در جریان سفر، ابلاغ شد و بقیه نیز در آینده نزدیک ابلاغ می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: سیستم بانکی استان مشتاقانه آماده مذاکره و همراهی با تولید کنندگان برای بازگرداندن واحدهای تعطیل زنجان به چرخه تولید است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - روابط عمومی و اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان زنجان اعلام کرد: مدارس این استان از روز دوشنبه، 6 مرداد برای ثبت نام دانش‌آموزان دایر شده است.

خبرگزاری ایرنا

ایرنا - زنجان - بازدید از پروژه 2خطه کردن راه‌آهن زنجان - قزوین، بهره‌برداری از سه پروژه راه اصلی شامل مسیرهای زنجان - بیجار، قیدار - سلطانیه و زنجان - تاکستان و کلنگ‌زنی و افتتاح مسکن محرومان روستایی در روستای احمدکندی محور زنجان - ایجرود، بازدید از پروژه‌های شهر زنجان شامل سبزه‌میدان، بیمارستان 144 تختخوابی ولی عصر (عج) و مصلای نماز جمعه، حضور در جلسه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طی چهار ماهه گذشته از سالجاری 952 نیروی عملیاتی برای 582 حادثه دیده در سطح این استان امدادرسانی کردند.

خبرگزاری مهر

محسن محمد سیفی گفت: با اتفاقاتی که در ووشو ایران افتاده پیش بینی روزهای خوبی را برای این رشته مدال آور دارم.