دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایسنا

اسناد کاداستر اراضی کشاورزی روستای ولیاران استان زنجان به عنوان اولین منطقه پایلوت کشور در صدور اسناد کاداستر اراضی کشاورزی با حضور سعادتیان معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جلسه شورای اداری استان زنجان در اختیار مالکین قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: سهم کمیته امداد در این استان از اعتبارات مصوب اشتغال‌زایی در سال جاری نزدیک به 127 میلیارد تومان است که به مددجویان و اقشار نیازمند جهت ایجاد فرصت شغلی پرداخت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: 22 تن محصول زیره سبزه از زمین‌های کشاورزی این استان در شهرستان سلطانیه برداشت شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی در سطح کشور و دنیا شناخته شده و همه‌ساله هیات‌های شاخص انقلابی و دسته‌های عزاداری بزرگ مانند حسینیه و زینبیه اعظم با حضور حماسی مردم از نقاط مختلف کشور برگزار می‌شد اما اقتضائات دیروز با امروز متفاوت بوده و بر این اساس، عزاداری‌های امسال نیز متفاوت خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور دریافت خدمات از مراکز تعویض پلاک به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و شکست این بیماری منحوس، همواره مورد تاکید است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره مهندسی و مطالعات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: این اداره در سال 98 طرح‌ها و اقدامات مطالعاتی خود را در پنج حوزه آبخیز استان با مجموع مساحت 57 هزار و 756 هزار هکتار انجام داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته، زنجان با میزان دمای 11/7 درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان دومین مرکز استان خنک کشور به ثبت رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: هم‌اکنون میانگین تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان 6.9 نفر به ازای هر 100 هزار نفر است که طبق نرم تعیین شده برای تغییر وضعیت قرمز به زرد باید این رقم به زیر سه در هر 100 هزار نفر برسد که فاصله زیادی تا رسیدن به این وضعیت داریم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست مدیریت روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در نتیجه شیوع کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن فعالیت برخی کارگاه‌ها و کسب و کارها، حدود 6 هزار نفر در این استان مشمول بهره‌مندی از بیمه بیکاری شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: مجموع ارزش اسمی سرمایه‌گذاری و اعتبارات برای اجرای 27 پروژه جهش تولید این استان در سال جاری، هفت هزارو 50 میلیارد تومان است که از محل‌های مختلف تامین می‌شود.

خبرگزاری دانا

ظهیریان دبیر اجرایی خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به مشکلات صنعت استان در شرایط فعلی گفت: حمایت دولت از بخش صنعت و تولید در شرایط بحران اقتصادی لازم و ضروری است.

خبرگزاری دانا

افشاری مدیرعامل آب منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به برنامه شرکت آب منطقه‌ای زنجان در انسداد چاه‌های غیرمجاز گفت: 350 حلقه چاه غیرمجاز امسال در استان زنجان مسدود می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز قدرت طلبان و زورگویان جهان، در مقابل رسانه ها، توان توطئه و دسیسه ندارند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: سالانه متوسط افت آبهای زیر زمینی استان 71 سانتیمتر است که بهره‌برداری از سدهای موجب کاهش برداشت از این منابع آبی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: قانون حدنگاری اراضی زراعی برای اولین بار در سطح کشور در این استان اجرا شد و امروز اجرای طرح کاداستر با جدیت و قوت در حال اجرا است که این طرح در یک روستا کامل شده و 6 روستا نیز در حال نهایی شدن است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: مستاجران متقاضی دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن برای تکمیل اطلاعات خود از ساعت 11 روزهای مشخص شده اقدام کنند.