دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات قایقرانی استان زنجان گفت: هیات قایقرانی این استان باتوجه به وجود بیماری کووید - 19 و به منظور حفظ سلامت قایقرانان زنجان در رقابت‌های قهرمانی کشور شرکت نمی‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: تاکنون 193 هزارو 243 تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان به صورت تضمینی و توافقی خریداری شد.

خبرگزاری ایسنا

بر اساس اعلام کمیته اپیدمیولوژی بیماری کووید -19، در هفته منتهی به 10 مردادماه هر چند که موارد ابتلا و مرگ ناشی از کرونا نسبتا بالا است، اما ثبات و تغییرات مختصر نزولی در آن دیده می شود. همچنین در این مدت، شدت بالای ابتلا و مرگ مربوط به شش استان زنجان، لرستان، اردبیل، فارس، تهران و آذربایجان شرقی بوده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در زمان حاضر 6 مرکز مشاوره تخصصی در حوزه ازدواج در سطح این استان فعال است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: تاکنون 587 نفر که در 420 کارگاه صنایع دستی در این استان فعالیت دارند جهت دریافت تسهیلات جبران خسارت کرونا به بانک معرفی شده اند و درخواست سایر متقاضیان نیز در حال بررسی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه 3.7 هکتار برای طرح جامع بقعه قیدار نبی (ع) در نظر گرفته شده است، گفت: تاکنون بخشی از این محدوده آزادسازی شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: خیرآباد در شهرستان سلطانیه و سجاس از شهرهای شهرستان خدابنده به ترتیب با دمای 11 و 12 درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقاط استان در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: بر اساس گزارش‌های رسیده، وثایق مربوط به تسهیلات کرونایی و دستورالعمل آن از سوی بانک‌های این استان رعایت نمی‌شود و این مسأله دریافت تسهیلات را با کندی مواجه کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: هم اکنون این استان به لحاظ کرونا همچنان در پیک بیماری قرار دارد بنابراین محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست معاونت اقتصادی استانداری زنجان، به بانک‌های این استان اولتیماتوم یک هفته‌ای داد تا مشکلات و موانع پرداخت تسهیلات برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا را تعدیل و ترمیم کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: هم استانی‌ها همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از وسایل حفاظت فردی استفاده کنند زیرا راهبرد ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، تغییری نکرده و همچنان مساله و اولویت کنونی در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها حفظ سلامت عموم و تجمعات ممنوع است.

خبرگزاری میزان

استاندار زنجان با بیان اینکه تعداد مبتلایان به کرونا در این استان روند کاهشی پیدا کرده است، گفت: پایانه مسافربری برون‌شهری استان وضعیت نامناسبی از نظر رعایت موارد بهداشتی دارد که باید نظارت‌ها در این بخش بیشتر شود تا سلامت شهروندان با خطر مواجه نشود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مادران شهیدان «جعفری‌مجد»، «آزادی کناری» و پدر شهیدان «فیاض سیچانی»، سرباز وظیفه شهید «مهدی ملکی» و جانبازان 70 درصد «اسد اله رئیسی» و «محمد قاجار» آسمانی شدند.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: از سوی سپاه استان، تقسیم‌بندی کار به صورت «هر پایگاه یک شهید» انجام شده و تاکنون بیش از 181 هزار برگ سند از شهدای استان زنجان توسط پایگاه‌های بسیج، جمع‌آوری شده است.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - روند سینوسی شیوع ویروس کرونا به صورت افزایشی و کاهشی ادامه دارد و این روزها شاهد سیر نزولی به صورت محسوس در برخی از استانها هستیم، اما همچنان بر استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی تاکید می شود.