دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوول بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: طرح شیفت ایثار در کارخانجات این استان از امروز / سه‌شنبه 14 مرداد ماه / در این استان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: 27 پروژه، قابلیت افتتاح و بهره‌برداری در سال جاری را دارند و جزو پروژه‌های جهش تولید استان قرار گرفته که طبق تفاهمنامه با سازمان برنامه و بودجه کشور، عملیاتی می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - موج دوم کرونا با شدت بیشتری کشور را در بر گرفته است و اگر به اصول بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی توجه نشود، بی‌شک وضعیت این بیماری در کشور بحرانی‌تر خواهد شد و باید نگران موج‌های بعدی این بیماری باشیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به وضعیت نامتقارن در پراکندگی دانش‌آموزان سطح این استان گفت: هم اکنون 30 درصد مدارس استان در شهرها و 70 درصد مابقی در سطح روستاهای استان قرار دارد، در حالی که 70 درصد جمعیت دانش‌آموزی استان در شهرها متمرکز شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ارتقای سطح فرهنگ ترافیک، ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین راهکار برای کاهش وقوع تصادفات رانندگی درون و برون شهری است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت شوراهای اسلامی، تسهیل گری ها و اتفاق‌های خوبی در حل مسائل مربوط به شهرهایی که دارای بافت و ابنیه تاریخی بوده و ضوابط سخت‌گیرانه‌ای در آن‌ها اعمال می‌شود به وقوع خواهد پیوست.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: در حال حاضر هوای شهرستان طارم، مه‌آلود بوده و از ساعات بعدازظهر نیز احتمال بارش‌های محلی در این منطقه از استان وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: در گذشته، اعضای شرکت‌کننده در بندهای 2 و 3 هیات‌های حل اختلاف مالیاتی بسیار کم بودند اما اکنون نمایندگان تمام اصناف و گروه‌ها در این هیات حاضر بوده و با توجه به موضوع جلسات و شکایت‌ها از نماینده همان صنف خاص، دعوت می شود تا در جلسه شرکت کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: 600 شهید این استان دارای شناسنامه و متولد زنجان هستند اما در سایر نقاط کشور دفن شده‌اند که برای جمع‌آوری اطلاعات این شهیدان با 20 استان مکاتبه شده تا شهدای زنجانی که شهادتشان در آن استان ثبت شده را برای تکمیل لیست شمار شهدای کنگره 3535 به زنجان ارسال کنند و تاکنون 10 استان این اطلاعات را ارسال کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 615 بیمار کرونایی بستری در 2 بیمارستان تامین اجتماعی امام حسین (ع) و امدادی ابهر، 536 نفر با مراقبت و درمان‌های لازم ترخیص شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - سیزدهمین روز مرداد ماه در حالی سپری شد که ویروس کرونا امروز نیز با گرفتن جان 215 نفر از هموطنانمان این موضوع را بار دیگر گوشزد کرد که رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی سرانجامی جز درد و بیماری به دنبال نخواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: روز عید قربان امسال 700 راس دام سبک و سنگین زنده مورد بازرسی بهداشتی ناظران بهداشتی و دامپزشکان در سطح این استان قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - تعطیلی اماکن ورزشی استان زنجان به منظور پیشگیری از ابتلای ورزشکاران و مربیان به ویروس کرونا بعد از چهار هفته متوالی، به مدت یک هفته دیگر نیز تمدید شد.

خبرگزاری ایسنا

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: الگوگیری از دفاع مقدس می‌تواند برای آینده نظام جمهوری اسلامی ایران ظرفیت خوبی باشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسؤول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: عملکرد سه‌ماهه اول سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استانی از سوی وزارت متبوع اعلام شد که بر این اساس، استان زنجان در رتبه چهارم کشور قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات ورزش‌های جانباران و معلولان استان زنجان گفت: معلولان برای داشتن انگیزه و نشان دادن توانمندی‌ها و عزم و اراده بالای خود، نیازمند حمایت، کسب درآمد و شغل مناسب هستند و نباید این حق قانونی از آنان دریغ شود.