دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - یکی از دستاوردهای مهم و ارزشمند دولت تدبیر و امید توجه به حوزه بهداشت و درمان، افزایش شاخص‌های بهداشتی و سطح سلامت جامعه، تسهیل و دسترسی به خدمات بهتر و رضایتمندی عمومی از این حوزه است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: تاکنون از یک‌هزارو 100 نفر تحت پوشش مراکز این اداره کل اعم از سالمندان، بیماران روانی مزمن و معتادان مستقر در کمپ‌ها مورد مشکوکی از ابتلا به کرونا گزارش نشده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبحیزداری استان زنجان گفت: با توجه به اینکه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان جهش تولید نامگذاری شده، اجرای طرح 9 در 99 که از سوی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور تدوین و به استان‌ها ابلاغ شده، گامی مهم و موثر برای تحقق این امر است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: با راه‌اندازی دفاتر استانداردسازی در دانشگاه‌ها، تعامل بین دانشگاه، صنعت و استاندارد بیش از گذشته تقویت می‌شود و می‌توان از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده و بهره‌برداری را داشت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: با اقدامات انجام شده، شهرداری‌های مناطق چهارگانه شهر زنجان، متعهد شده‌اند که در اسرع وقت، نسبت به ایمن‌سازی و استانداردسازی تجهیزات تفریحی مستقر در پارک‌ها، اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره حفاظت و حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: حفاظت و حمایت از عرصه‌های جنگلی و منابع طبیعی و خدادادی از مهمترین برنامه‌های این دستگاه بوده و امسال نیز در این راستا برای حفظ و حراست از جنگل‌ها و جلوگیری از قطع بی‌رویه درختان توسط روستانشینان حاشیه جنگل‌ها و استفاده بهینه از انرژی، تامین و نصب آبگرمکن‌های خورشیدی از محل اعتبارات صندوق توسعه...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر مسابقه "خاطره گویی احسان در کرونا" را با موضوع خاطره گویی 112 ثانیه در میان دانش آموزان برگزار می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - اجرای محدودیت‌های کرونایی در چهار شهرستان استان زنجان و ابلاغ 488 میلیارد تومان تسهیلات برای بنگاه‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا در زنجان از جمله مهمترین عناوین خبری این استان طی هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته بر اثر وقوع چهار فقره تصادف رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان، یک دوچرخه سوار کشته و سه نفر نیز مصدوم شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای این استان طی امروز شنبه تا یکشنبه خنک و بارانی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری 42 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از سوی این بانک به متقاضیان در استان پرداخت شده است که در این زمینه رتبه سوم کشوری را کسب کرده‌ایم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: به منظور حمایت از تولید، تسهیلات اشتغال به هنرمندان صنایع‌دستی ساکن در روستاهای این استان پرداخت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: هم اکنون بیمارستان‌های تامین اجتماعی نیز همسو با بیمارستان‌های دانشگاهی در ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کووید 19 پیشقدم هستند، بطوریکه این سازمان برای هر بیمار مبتلا به کرونا، بیش ازپنج میلیون تومان به طور میانگین هزینه می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - در سایه اقدامات و تدابیر انجام شده، قیمت گوشت مرغ گرم در استان زنجان به نرخ 160 هزار ریال در هر کیلوگرم کاهش یافت که این نرخ در زنجان نسبت به استان‌های همجوار به نفع مصرف کنندگان رقم خورده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در طول سه ماهه نخست امسال هفت بلایند تهیه و توزیع مواد مخدر در زنجان از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان شناسایی و منهدم شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: گلایه‌ها و تندروی برخی افراد نباید تاثیری در کوتاهی وظایف داشته باشد بلکه مدیران باید با صبر و شکیبایی و ارائه پاسخ قانع‌کننده به مشکلات مردم رسیدگی و آن‌ها را حل کنند.