دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایسنا

استاندار زنجان گفت: لازم است موضوعات و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس زنجان با محوریت کنگره ملی سه هزار و 535 شهید این استان باشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته همزمان با هفته بهزیستی و گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس این سازمان، 40 طرح در این استان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی استان زنجان گفت: هم اکنون بیش از 14 هزار دانش آموز در 120 مدرسه غیردولتی استان مشغول به تحصیل هستند که شهریه این نوع مدارس، بر اساس الگوی تعیین شهریه که از طرف وزارت آموزش و پرورش تدوین شده، اخذ می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پلیس فتای زنجان در سه ماهه نخست امسال موفق به کشف 96 درصدی جرایم فضای مجازی این استان شد.

خبرگزاری دانا

تهیه‌کننده «شهید شهریاری» از آغاز رسمی پیش تولید مجموعه سخن گفت و اینکه اولویت اصلی ما این است که حداقل شخصیت خود شهید مجید شهریاری را از بازیگران غیرآشنای تصویری استفاده کنیم که تا حد امکان به چهره واقعی ایشان نزدیک باشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان بر ضرورت کوتاه شدن زمان رسیدگی قضایی به پرونده های تعاونی‌های مسکن در این استان اشاره کرد و گفت: اطاله دادرسی‌ها موجب می‌شود تا عده‌ای سودجو از این شرایط سو استفاده کرده و مشکلات مضاعفی را ایجاد کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: مشکلات بانکی و تامین نقدینگی، عمده‌ترین مشکلات فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی این استان طی سال‌های گذشته و سال جاری است که با شیوع ویروس کرونا تشدید شده و مشکلات عدیده‌ای را برای واحدهای تولیدی ایجاد کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: تیم ترویجی و آموزشی این اداره کل با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، جوامع محلی و دهیاران مناطق حساس به آتش‌سوزی را از این امر مهم آگاه می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - شمار خانوارهای روستاهای بهره‌مند از گاز استان زنجان با تدبیر و تلاش دولت یازدهم و دوازدهم به 93 هزارو 547 مورد و گازرسانی به همه روستاهای بالای 20 خانوار این استان به پایان رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - با ابلاغ استاندار زنجان، محمدرضا آبی‌پور به عنوان سرپرست جدید معاونت اقتصادی استانداری زنجان منصوب شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرماندار زنجان، گفت: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار خوب و مناسبی برای معرفی سرداران نامی این استان است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: یکی از ضروریات تحقق عدالت اجتماعی و توسعه اقتصاد کشور، برقراری ساختار نظام‌مند مالیاتی است.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - آذربایجان‌غربی علاوه بر داشتن دریاچه ارومیه به عنوان نگین آبی غرب کشور با 16 سد در حال بهره‌برداری، به سرزمین سدها و رودخانه‌های پرآب شهرت پیدا کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: 488 میلیارد تومان تسهیلات برای بنگاه‌های آسیب‌دیده از بیماری کرونا به این استان ابلاغ شده که تمام مدیران مربوطه باید برای جذب و پرداخت این تسهیلات به صورت عملیاتی تلاش کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برترین اخبار سرویس فرهنگی مورخ هفدهم تیر 99 در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: تاکنون 31 هزارو 249 نفر به‌صورت سرپایی به لحاظ بیماری کرونا پیگیری و مورد آزمایش قرار گرفتند که از این تعداد تست 9 هزار و 170 نفر، معادل 29 درصد مثبت اعلام شد.