چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری مهر

مواضع رئیس جمهور در روزهای کرونایی پیرامون اثرگذاری تحریم بر مقابله با کرونا این سئوال را ایجاد می‌کند که آیا بیش از حد دامن زدن به این موضوع، نتیجه وارونه و معکوسی به همراه نخواهد داشت؟

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 109 نفر نامزد شوراهای اجرایی و بازرسان جمعیت هلال احمر در سطح شهرستان‌های این استان شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ثبت‌نام صاحبان مشاغل فرهنگی و هنری متقاضی بسته‌های حمایتی جبران خسارت کرونا تا 23 اردیبهشت جاری انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره مامایی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: با شیوع بیماری کرونا مورد حادی در بین مادران باردار این استان گزارش نشد هر چند، موارد مشکوکی بستری شدند اما خوشبختانه تست کرونای آنان منفی بود.

خبرگزاری دانا

رئیس کمیسیون تجارت و روابط خارجی اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به اینکه به دلیل بیماری کرونا صادرکنندگان با مشکل صادراتی مواجه شدند گفت: انتظار صادرکنندگان از دولت تسهیل کردن روند صادرات است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: آب رسانی به روستاهای این استان در سال‌جاری شتاب بیشتری می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - برداشت غیرمجاز از معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین، زخم کهنه‌ای است که این روزها، سر باز کرده و حضور دردناک چند صد نفر که جان خود را بر دست گرفته‌اند تا نانی برای خانواده ببرند تیشه به دل خانواده‌های آنان است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کتابخانه عمومی استان زنجان گفت: با توجه به تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و عمل به توصیه‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا، تعطیلی کتابخانه‌های عمومی این استان تا 26 ادیبهشت جاری ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: 141 کیلو و 700 گرم ماده مخدر از نوع تریاک در حین انتقال با یک دستگاه تریلر از سوی پلیس این استان کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: انجام طرح آمارگیری نیروی کار، همزمان با سراسر کشور در این استان از 20 اردیبهشت به صورت تلفنی آغاز شده و به مدت 2 هفته ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: آسمان زنجان از صبح امروز / یکشنبه 21 اردیبهشت ماه / غبارآلود شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: الکل مورد نیاز استان به تناسب نیاز، توسط شرکت داروسازان در استان به داروخانه‌ها توزیع شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه استان زنجان گفت: بر اساس آمار ارایه شده از سوی پزشکی قانونی این استان، مجموع تصادفات رانندگی در سطح جاده‌های زنجان در فروردین ماه امسال 38 درصد نسبت به مدت مشابه سال 98 کاهش نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: با ایجاد بانک اطلاعاتی از خانوارها و افراد جامعه هدف، طرح کمک مومنانه با کمترین موازی‌کاری در استان اجرا می‌شود.

خبرگزاری دانا

در حالی که دور دوم برگزاری رزمایش کمک های مومنانه در سراسر کشور آغاز شد مسئولان و چهره های سیاسی و مذهبی کشورمان هم به دریای خروشان مردمی پیوستند و با کمک ها و حمایت های خود تنور این رزمایش را گرم کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: گزارش‌ها بیانگر آن است که تاکنون 106 نفر از کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی این استان مشکوک به بیمار کرونا تشخیص داده شده و برای انجام خدمات مورد نیاز به واحدهای بهداشتی و درمانی استان معرفی شده‌اند.