چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کمیسیون تجارت و روابط خارجی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: بسته شدن مرزهای تجاری در پی شیوع بیماری کرونا، تجارت این استان را با مشکلاتی مواجه کرد که نیاز به چاره‌اندیشی داشت و به این دلیل، نقشه راه تجارت و صادرات خارجی به همت اتاق بازرگانی زنجان تدوین شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار زنجان در بیانیه ای از بیانات امید بخش و حکیمانه رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری مستقیم با شرکت ایران تراسفو زنجان قدردانی کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: در مجموع 793 هزار و 326 نفر از جمعیت این استان در طرح واگذاری سهام عدالت ثبت‌نام کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آزادکار وزن 65 کیلوگرم کشتی ایران با گلایه و ناراحتی به تغییر نتیجه مبارزه او با «امیرحسین مقصودی» بعد از جام‌جهان پهلوان تختی، گفت: امیدوارم که فرایند انتخابی که «علیرضا دبیر» رییس فدراسیون از آن صحبت می‌کند اجرایی شود و کسی خلاف قانون عمل نکند.

خبرگزاری دانا

مرتضی واحدپور رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان با اشاره به برگزاری کلاس‌های مجازی دانشگاه علمی و کاربردی در سامانه سمالایو از احتمال برگزاری امتحانات دانشگاه علمی و کاربردی از 15 تیر خبر داد.

خبرگزاری دانا

مدیر امور شیلات جهادکشاورزی استان زنجان استان زنجان با اشاره به موضوع صادرات ماهی از استان زنجان گفت: در حال حاضر به دلیل بیماری کرونا صادرات ماهی استان زنجان متوقف شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از آغاز به‌کار هتل‌ها و تمامی اماکن اقامتی، شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری، اقامتگاه های بوم‌گردی و مراکز تفریحی این استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه، همزمان با ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در پاسخ به درخواست مقام معظم رهبری، مبنی بر مواسات و کمک مومنانه و با هدف کمک به خانواده‌های آسیب‌پذیر از شیوع بیماری کرونا در مدارس این استان نیز اجرا می‌شود.

خبرگزاری دانا

همزمان با آغاز دومین دوره توزیع سراسری کمک های مومنانه در سراسر کشور استقبال ورزشکاران؛ چهرهای مشهور و سیاسی در کنار مردم قدرت مضاعفی به این رزمایش داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: در حال حاضر هوای این استان در شرایط بسیار سالم قرار دارد و هوای تمیز و پاکی در جریان است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: سال گذشته با میزان فرآوری 50 درصدی محصولات کشاورزی در این استان، زنجان در این زمینه رتبه نخست را در بین استان‌های کشور کسب کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دادسراها و محاکم زنجان در 10 سال اخیر بی‌نظیر بوده به طوری که هم‌اکنون شمار قضات به 146 نفر افزایش یافته و تلاش برای رسیدن به دادرسی استاندارد، ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - از اواخر سال گذشته که زمزمه‌های شیوع ویروس کرونا و توصیه‌های در خانه ماندن به عنوان بهترین راهکار برای قطع زنجیره انتقال این ویروس مطرح شد، پس از حفظ سلامتی، تعطیلی روند عادی زندگی و از همه مهمتر آموزش دانش‌آموزان به عنوان دغدغه‌ای جدی برای خانواده‌ها مطرح شد که در این میان ایثارگران عرصه علم و دانش به میدان آمدند تا جهادی دیگر را رقم زده و با وجود مشکلاتی که خود به...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان، گفت: دمای هوای زنجان از روز جمعه با افزایش نسبی مواجه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات استان زنجان در این هفته موضوعات مختلفی را در سرخط اخبار و صفحات نخست خود انعکاس دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به مسائل مطرح در خصوص اتاق اصناف از جمله حقوق معوقه چهار ماهه کارکنان آن و معضل چاله‌های خیابان‌های سطح شهر زنجان اشاره کرد.