چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: درب باشگاه‌های ورزشی این استان اعم از دولتی و خصوصی تا آخر اردیبهشت ماه جاری همچنان بسته خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: با توجه به دستورالعمل سازمان امور مالیاتی کشور و بنا به اختیار حاصل از تبصره ماده 100 قانون مالیات‌های مستقیم، مالیات عملکرد سال 98 صاحبان وسایط نقلیه مسافری، باری، ماشین‌آلات راهسازی و صنعتی با رعایت گروه‌بندی استان‌ها به صورت مقطوع تعیین می‌شود.

خبرگزاری دانا

عباس بایایی، معاون هماهنگ کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: با آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه، 10 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان زنجان توزیع می‌شود.

خبرگزاری دانا

عباسی رئیس شورای ملی زیتون با اشاره به بی‌مهری مسئولان زنجان در برند سازی زیتون گفت: در حال حاضر به دلیل عدم برند سازی، واحدهای فرآوری زیتون طارم مجوز بهره‌برداری ندارند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: این استان 120 نقطه حادثه خیز دارد که از این تعداد 73 نقطه پرتصادف است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان اعلام کرد: همه شعب بانک سپه استان برای پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق واسطه‌گری یکم آماده هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مالکیت دولت بر پسماند روی در زنجان با رأی دستگاه قضا، اهدای سه ارگان یک کودک چهار ساله مرگ مغزی شده به بیماران نیازمند و رتبه نخست زنجان در فرآوری محصولات کشاورزی در کشور از جمله مهمترین رویدادها و عناوین خبری این استان در هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: هم‌اکنون 21 هزار پرونده توانبخشی شامل افراد دارای معلولیت‌های جسمی، حرکتی، بینایی، شنوایی و اعصاب و روان در استان تحت پوشش قرار دارند که از این تعداد 679 نفر در مراکز شبانه‌روزی سالمندان، بیماران روانی مزمن و معلولان ذهنی خدمت دریافت کرده و در سلامت کامل به سر می‌برند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: یافتن دفینه (سکه و عتیقه زیرخاکی) در زنجان یک قربانی و یک مصدوم برجا گذاشت.

خبرگزاری دانا

علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: برنامه‌های سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر به صورت مجازی در زنجان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوول واحد درمان سکته حاد مغزی استان زنجان گفت: بررسی‌ها بیانگر آن است که ویروس کرونا در کوتاه مدت و طی ماه‌های آینده به طور کامل رفتنی نیست که در این ارتباط همه باید برای زندگی با کرونا و هم‌زیستی با آن آمادگی داشته باشیم که این امر مستلزم رعایت فاصله اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - " یاشماق"، جشنواره‌ای با محوریت طراحی لباس‌های بومی و محلی استان زنجان است که امسال به واسطه شرایط پیش آمده ناشی از شیوع کرونا، قرار است به صورت مجازی برگزار شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: فردا / یکشنبه 21 اردیبهشت ماه / وزش باد نسبتا شدید و شدید زنجان را دربر خواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: در زمان حاضر حدود 19 هزار بیمار مشکوک به کرونا در استان تحت قرنطینه هستند که این اقدام از احاطه سیستم بهداشتی و درمانی استان در زمینه بیماریابی و تست بیماران حکایت دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: آمار طلاق در این استان از سال 90 به بعد سالانه چهار تا پنچ درصد و در برخی موارد 10 درصد نسبت به سال ماقبل آن افزایش پیدا می‌کرد اما با اقدامات صورت‌گرفته در زنجان، آمار طلاق در سال گذشته نه تنها افزایش نیافت بلکه 14 درصد نسبت به سال 97 کاهش پیدا کرد.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران خبر داد.