پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان صمت استان زنجان با تاکید بر برخورد جدی با متخلفان در حوزه تولید مواد بهداشتی در سطح استان گفت: در این راستا کارگاه تولیدکننده ماسک غیربهداشتی در زنجان کشف شد و قطعا با عوامل آن برخورد جدی و قانونی انجام خواهد شد.

وب‌گاه تابناک

آیا مدارس تهران فردا سه شنبه 6 اسفند تعطیل هستند؟ پس فردا چطور؟ این سوالیست که ذهن میلیون‌ها شهروند تهرانی را به خود مشغول کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - طبق دستورالعمل‌های ابلاغی و با توجه به بروز بیماری کرونا ویروس جدید در کشورمان، نظافت مکان های عمومی به ویژه حمل و نقل عمومی از قبیل اتوبوس‌های درون و برون شهری، قطارها و حتی تاکسی‌ها حداقل یکبار در روز تاکید شده و این مهم از سوی استانداری ها نیز مورد توجه قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: کارگاه تولید غیراستاندارد ماسک‌های تقلبی و غیربهداشتی در شهرستان زنجان کشف شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: جشن‌های نوروزگاه در ایام عید نوروز به مدت 13 روز در این استان برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: کلیه اماکن و سالن‌های ورزشی استان اعم از خصوصی و دولتی به منظور پیشگیری و مراقبت در برابر بیماری کرونا ویروس، تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر رحمانی، درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون شاهد مه گرفتگی همراه با کاهش دید در محور تبریز - زنجان استان آذربایجان شرقی، محور زنجان - میانه استان زنجان و ارتفاعات محور فیروزکوه هستیم. وی با بیان اینکه ترافیک در مسیر ورودی پایتخت نیمه سنگین گزارش شده است، تصریح کرد: ترافیک در مسیر...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - تمامی مهدهای کودک و مراکز روزانه توانبخشی، آموزشی، حرفه آموزی و کارگاه‌های حمایتی و تولیدی تحت نظارت بهزیستی استان زنجان از امروز / دوشنبه / تا پایان هفته جاری تعطیل شد.

خبرگزاری ایسنا

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در محدوده ورودی پایتخت خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان نوشت: مدارس برخی استان‌های کشور فردا سه شنبه 6 اسفند به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هفت هزارو 250 حلقه لاستیک بین رانندگان جاده‌ای این استان با نرخ مصوب دولتی توزیع شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه 2 اسفند 1398 با رای‌گیری در 55 هزار شعبه اخذ رای در سراسر ایران در 208 حوزه انتخابیه برای انتخاب 290 نماینده مجلس با مشارکت 42.57 درصدی ایرانیان برگزار شد و انتخابات در 11 حوزه انتخابیه به مرحله دوم کشیده شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان با اعلام هشدار خطاب به فرمانداران و روسای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستانهای تابعه استان از آن‌ها خواست با توجه به پیش‌بینی بارش شدید باران و برف در روزهای پایانی هفته اقدامات پیشگیرانه را با قید فوریت اجرا کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نتیجه یازدهمین دوره انتخابات مجلس تغییر حداکثری در چهره سیاسی پارلمان را رقم زد و اکثریت نمایندگان مجلس فعلی حداقل برای 4 سال آینده در پارلمان حضور نخواهند داشت.

خبرگزاری میزان

مدارس برخی استان‌های کشور فردا سه شنبه 6 اسفند به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - برای پیشگیری از شیوع و انتشار احتمالی ویرس کرونا، دانشگاه‌ها و مرکز آموزش عالی استان زنجان تا پایان هفته جاری تعطیل شد.