پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با تاکید بر برخورد جدی پلیس آگاهی استان زنجان با احتکارکنندگاه مواد بهداشتی گفت: تا به امروز احتکاری از مواد بهداشتی و ضدعفونی در استان زنجان نداشتیم.

خبرگزاری دانا

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به مبحث ولایت‌فقیه و پیدایش این مبحث در فقه شیعی، گفت: ولایت‌فقیه نتیجه حرکتی است که امام هادی (ع) راه انداختند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات کشتی استان زنجان گفت: فرشته کرمی از کشتی گیران توانمند این استان در رقابت‌های کشتی کلاسیک قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، نایب قهرمان شد.

خبرگزاری دانا

معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به تولید ماسک در زنجان گفت: در استان زنجان روزانه 35 هزار ماسک تولید می‌شود.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: ویروس رسانه‌ای خطرناکتر از بیماری کروناست که این مهم وظیفه رسانه‌ها را دو چندان می‌کند.

خبرگزاری دانا

معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: تا کنون به طور میانگین 50 درصد بودجه عمرانی استان زنجان تحقق یافته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر ستاد مردمی اعتکاف زنجان گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس، امسال آیین اعتکاف در زنجان برگزار نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: طبق تمهیدات اتخاذ شده کمبودهای اقلام بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا ویروس از قبیل ماسک، اسپری و ژل‌های ضدعفونی کننده طی روزهای آینده برطرف و این اقلام به تدریج در سطح استان توزیع خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 13 فقره قتل در سطح این استان اتفاق افتاده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 50 درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - درب باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام بالاخره پس از چند روز کش و قوس میان هیات بدنسازی و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از عصر چهارشنبه بسته شد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان گفت: در اقدامی خداپسندانه یکی از شرکت‌های تولیدی زنجان اقدام به تامین مواد ضد عفونی کننده برای اقشار ضعیف جامعه می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: امسال واحدهای تولیدی - صنعتی این استان برای رفع آلودگی‌ها بالغ بر 713 میلیارد ریال هزینه زیست محیطی کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس هواشناسی استان زنجان گفت: مردم زنجان شب سرد و یخی را سپری کردند اما از فردا / جمعه 9 اسفند ماه / دمای هوا در این استان روند افزایش خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: خوشبختانه تا به این لحظه مورد مثبت بیماری کرونا ویروس در این استان گزارش نشده و تمامی موارد ارسالی به آزمایشگاه‌ها نیز منفی اعلام شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - با فروکش کردن کولاک، تردد وسایط نقلیه در آزادراه زنجان - قزوین که نزدیک به پنج ساعت بسته شده بود، دقایقی پیش برقرار شد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: تا کنون 9 جلد کتاب در خصوص وصیت‌نامه شهدا گردآوری شده است و تا زمان برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان زنجان به چاپ می‌رسد.