پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: زنجان در تامین مواد ضدعفونی‌کننده، جزو استان‌های اول کشور است و هم‌اکنون علاوه بر افزایش ظرفیت تولید مواد ضدعفونی‌کننده الکلی در واحدهای موجود، تولید الکل ضدعفونی‌کننده در شرکت پدیده شیمی قرن نیز به زودی آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: به رغم بارش برف و باران در این استان، هیچ گزارشی مبنی بر وقوع سیل و آبگرفتگی گزارش نشده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - زنجان - معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: سقوط خودروی سواری از پلی در جاده زنجان - تهم - چورزق در نخستین ساعت از بامداد چهارشنبه امدادگران را به سر سانحه کشاند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: یک درخت گردوی 400 ساله روستای پشتوک ماهنشان در فهرست آثار ملی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - بر اساس گزارش مسئولان اداره کل راه و شهرسازی از نخستین روز اسفند متقاضیانی که به هر نحوی در طرح ملی اقدام مسکن موفق به تایید شرایط نشده‌اند، می‌توانستند اقدام به ثبت اعتراض کنند که طی 6 روز گذشته فردی در شهر زنجان موفق به انجام این مهم در سامانه نشده است.

وب‌گاه فرارو

مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه کسی که یاد شهدا در دلش زنده می‌شود، درمی‌یابد که باید راه شهدا را ادامه داد و وظیفه‌اش را در مقابل این امانت عظیمی که با خون این همه شهید به دست آمده، بشناسد و در راستای آن همت گمارد، خاطرنشان کرد: باید راه و رسم شهدا را به‌عنوان الگوهایی معرفی کنیم که از همه چیز خود گذشتند تا حرف امام‌شان زمین نماند.

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه الف

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محور های 14 استان خبر داد.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان با اشاره با اشاره به اینکه آب ذخیره پشت سدهای استان زنجان افزایش یافته است گفت: در حال حاضر حدود 60 درصد ظرفیت سد تهم زنجان پر است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - قیمت برخی از انواع میوه و تره بار به خصوص مرکبات نیز از تاثیر شیوع بیماری کرونا ویروس در امان نماند به طوریکه در روزهای اخیر بعد از داروخانه‌ها، میوه فروشان و بازار ادویه صنف‌های پر مشتری است که مردم در آنها سراسیمه در حال خرید هستند تا شاید بتوانند خود و اعضای خانواده را از این ویروس دموکرات که فقیر و غنی نمی‌شناسد، در امان نگه دارند.

خبرگزاری دانا

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: کولاک شدید و کاهش دید در آزاده راه زنجان - قزوین موجب مسدود شدن این راه توسط پلیس شد.

خبرگزاری ایسنا

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محور های 14 استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بارش برف و وقوع کولاک شدید، و کاهش دید افقی، آزادراه زنجان - قزوین را بست.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: در راستای اجرای دستورالعمل ساماندهی مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار، نیازمند ایجاد بانک جامع اطلاعات هستیم تا بر اساس آن مجرمان بر اساس نوع محکومیت و سابقه، تفکیک شوند.