پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: احتمال انتشار ویروس کرونا با مصرف قلیان افزایش پیدا می‌کند به همین دلیل عرضه آن در زنجان ممنوع شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: سرعت رشد مرغ‌های صنعتی، افزایش صفت ژنتیکی گوشت‌آوری، مدیریت بهداشتی، پرورش و تغذیه علمی آن‌هاست و ارتباطی به مصرف هورمون ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پسر معتاد وقتی متوجه شد دوستش بتازگی ازدواج کرده به طمع سرقت طلاهای عروس به خانه آن‌ها رفت و نقشه جنایتی هولناک را رقم زد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: هدف از تشکیل جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران، سنجش میزان آمادگی اعضای ستاد است که دستگاه‌ها در بالاترین سطح آمادگی قرار داشته باشند تا در هنگام وقوع بارندگی، دچار مشکل نشویم و بتوانیم به آرامش جامعه کمک کنیم.

خبرگزاری دانا

رئیس اصناف استان زنجان با اشاره به آغاز طرح اجرای طرح نظارت در استان زنجان گفت: بازرسی نامحسوس از واحدهای صنفی استان زنجان تا 13 فروردین انجام می‌شود.

خبرگزاری دانا

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در ایام در مناطق محروم گفت: 45 گروه جهادی ایام نوروز در مناطق محروم استان زنجان خدمات‌رسانی می‌کنند.

خبرگزاری دانا

رئیس شورای ائتلاف جبهه انقلاب استان زنجان با اشاره به پیروزی افراد منتصب به جبهه انقلاب در انتخابات اخیر، گفت: مردم به روحیه جهادی و انقلابی رای دادند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: بر اساس تفاهم‌نامه میراث فرهنگی و بنیاد شهید مرمت و نگهداری موزه شهدای استان با توجه به این امر که این مکان تاریخی است، از سوی میراث فرهنگی استان زنجان انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: برف و کولاک، مناطق کوهستانی این استان را طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه فرا خواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: سالانه 165 هزار تن شیر در این استان تولید می‌شود که 121 هزار تن در داخل استان مصرف و مابقی آن که 26 درصد میزان تولید است، به سایر استان‌های کشور صادر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات ورزش بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان، گفت: هشدارها و توصیه‌های بهداشتی در باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام استان جدی گرفته شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: یک‌هزار بسته مواد غذایی مورد نیاز از این استان برای هموطنان زلزله زده در استان آذربایجان غربی ارسال شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان گفت: با توجه به افزایش احتمال انتشار و همه‌گیری ویروس کرونا در مکان‌های بسته و با توصیه مسؤولان استانی مبنی بر برگزار نکردن همایش‌ها و تجمع‌ها، مراسم گرامیداشت روز مهندس این سازمان لغو شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: جوان زنجانی به دست دوست خود به قتل رسید و قاتل نیز در کمتر از 20 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - واقعیت این است از زمان تایید ورود کرونا به ایران، مردم سردرگم شده‌اند و نوعی هراس و نگرانی در جامعه به وجود آمده‌است. در چنین شرایطی اطلاع‌رسانی درست و دقیق در کنار آموزش و مشارکت همگانی آحاد جامعه به توصیه‌های پزشکی و پیشگیرانه می‌تواند بهترین راهکار مقابله با این ویروس در شرایط حساس کنونی باشد.

وب‌گاه فرارو

مدارس برخی استان‌های کشور فردا سه شنبه 6 اسفند به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند.