یک‌شنبه 6 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری ایرنا

قم_ایرنا_ مدیرعامل شرکت گاز استان قم گفت: کلنگ گازرسانی به 5 روستای قم دهه فجر امسال به زمین زده خواهد شد که با تکمیل این طرح در سال آینده، ضریب نفوذ گاز در این استان تکمیل خواهد شد.

خبرگزاری دانا

بیگی با اشاره به اینکه فراوانی میوه و آجیل در قم وجود دارد گفت: پرتقال از استان های شمالی، سیب هم از استان اصفهان و آذربایجان شرقی تهیه و در قم انبار شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر، دکتر «کاظم غریب آبادی»، معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در سفری یک روزه به استان قم با آیت الله العظمی جوادی آملی، مرجع عالیقدر تقلید و آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کرد....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار قم با اشاره به اینکه نوسان قیمت آجیل و خشکبار از ابتدای سال جاری تاکنون افزایش 30 تا 40 درصدی داشته است، اظهار کرد: یکی از دلایل افزایش قیمت آجیل و خشکبار بالا رفتن قیمت دلار است، اجناس ما هم صادراتی هستند.

وب‌گاه ورزش سه

در پایان مسابقات اسلالوم جوانان و زیر 23 سال قهرمانی کشور، تیم‌های تهران در رده زیر 23 سال و قزوین در رده جوانان قهرمان شدند.

خبرگزاری تسنیم

در پایان مسابقات اسلالوم جوانان و زیر 23 سال قهرمانی کشور، تیم‌های تهران در رده زیر 23 سال و قزوین در رده جوانان قهرمان شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعت حوالی 11 صبح روز سه شنبه 22 آذرماه، انتشار بوی نامطبوعی در هنرستان دخترانه نور واقع در منطقه یزدانشهر قم موجب می‌شود تا شماری از دانش آموزان این هنرستان دچار علائم و مشکلات تنفسی شوند.

خبرگزاری دانا

طاهری با بیان اینکه قم دارای 8 مرکز تولید ماهیان خاویاری با ظرفیت پروانه بهره برداری 105 تن گوشت است اضافه کرد: قم جایگاه ششم کشور را در تولید خاویار پرورشی بدست آورده است، گوشت و خاویار پرورشی استان بدلیل استفاده از آبهای تمیز و نظارت مستمر کارشناسان دامپزشکی از کیفیت بالایی برخوردار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم درباره آخرین وضعیت دانش‌آموزان مسموم‌شده در هنرستان نور که ظهر روز گذشته به دلیل نامعلومی مسموم شده بودند، توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: «تقوای سیاسی» یکی دیگر از دال‌های شناور «گفتمان انقلاب اسلامی» با محوریت اسلام ناب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ترخیص بسیاری از دانش آموزان دچار مسمومیت شده از بیمارستان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

51 دانش‌آموز و چند نفر از کادر آموزشی هنرستان دخترانه نور قم ظهر امروز با علائم شبیه مسمومیت راهی بیمارستان شدند.

وب‌گاه عصر ایران

علت اصلی این حادثه هنوز مشخص نیست اما احتمالاً مسمومیت استنشاقی علت اصلی این اتفاق است.